Inlägg från: Gumsestumpan |Visa alla inlägg
  • Gumsestumpan

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej!

Jag har hittat hit.

Trådar stängs av efter tre månader.

Tre uppstigningar kvar till semester. Jippi!

• Gumsestumpan

Hej hej!
    Tänkte bara säga hej innan jag åker norrut för bl.a. bröllopstoastande. Jag åker imorgon. Om jag hade hunnit hade jag gärna haft en fika för jag känner att jag skulle behöva det. Jag skulle vilja gnälla av mig lite men jag får väl ta det en annan gång.

Lycka till BröllopA med flytt och bröllop och ha det bra i Italien!

Roligt Cahe att du ha hittat perfekta smycken! Hur ser de ut?

Ha det gott!

• Gumsestumpan

Hej hej!

Nu är jag också tillbaka till Stockholm och jobbet men hade mycket hellre haft semester en vecka till.

Låter trevligt med fika! Imorgon onsdag passar bättre för mig men det kan kanske fungera även ikväll.

0205: Vi fikar lite då och då när någon känner för det. Det kanske har hänt någongång att vi fikat två veckor i rad men oftast blir det lite längre tid emellan.

• Gumsestumpan

Blir bra, jag kommer också!

• Gumsestumpan

Tack själv! Det var riktigt trevligt!

Roligt att ni har hittat en lägenhet! Jag blir också nyfiken... Med Loppan75s ledtråd kan jag också gissa vilken den är och den var jättefin! Lycka till i budgivningen!

• Gumsestumpan

Nu har jag sett lägenheten, Cinapuff! Den var också jättefin. Hur har det gått med den? Är ni med i budgivningen?

Välkomna alla nya!

Hoppas du hade en lyckad dag, BröllopA!

• Gumsestumpan

Grattis Fru Lindgren!
    Dags att byta nick kanske... Vad roligt att dagen blev bra i alla fall trots strulet innan. Hur var det, skulle ni iväg på någon bröllopsresa?

• Gumsestumpan

Cahe: Tvyärr har jag inte så många tips att komma med när det gäller in- och utmarsch. Vi var traditionella och hade Mendelsohn och Wagner.

• Gumsestumpan

Grattis BröllopA!!! Åååh, så fina ni var! Låter som en bra idé att träffas snart. Det ska bli skoj att höra bröllopsberättelser!

• Gumsestumpan

Onsdag låter som en bra dag för mig!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6