Stockholmbrudar nya kompisar 6
Roligt att vi blir så många!
JLoow:Spännande att vänta på en förlovning! Jag är gift sedan drygt ett år..
Roligt att vi blir så många!
JLoow:Spännande att vänta på en förlovning! Jag är gift sedan drygt ett år..
Loppan, har du gjort båda stegen:registrerat en ny användare med ett nytt namn och sedan uppdaterat så ditt gamla konto kopplas ihop med det nya?
Jag hade gärna följt med på chokladkoppen men vi är bortbjudna idag. Deras vita choklad är för övrigt fantastisk god. Hur var det på hustaken i söndags, BröllopA?
Ja, visst ja, jag glömde... Grattis JoLoow!!
Cinapuff: Trevligt om vi blir grannar! Om du behöver hundvakt så är det bara att säga till! Hur är det med hunden?
BröllopA:Jaha, det ska bli spännande att höra hur det var!
Jaa, fika vill jag ha! Torsdag är en bra dag för mig. Jag vill gärna höra med om stadsvandringen på taket...
Trevligt! För mig passar Muggen bra...
BröllopA, testar du censurfiltret? Eller det kanske de har tagit bort i och med det nya BT...
Visst kan det vara oroligt innan men längta inte för mycket tills det är över utan bara tills dagarna innan är över. När dagen kommer så NJUUUT!! Allt kommer säkert att gå bra! Visst kan någon detalj inte bli precis som man har tänkt sig men det är bara att försöka att fokusera på alla bra bitar!! Lycka till så jättemycket och ha en underbar vecka i Paris! Kramar!
Godmorgon tjejer!
Stort grattis och välkommen tillbaka, Cinapuff!
När det gäller fika så passar det bättre ikväll än på torsdag för mig... Onsdag kan också fungera...
Passar mig utmärkt!
Skönt att höra! Jag blev lite orolig när jag vid tiotiden kollade och inget var skrivet...
Trevligt att det börjar närma sig! Jag kan tyvärr inte fika på fredag för då är jag många mil norrut...
Jag är nere i södern igen! Nu har jag botat min abstinens från dansen i norr.
Jag vill fika! Förutom måndag så kan jag de andra dagarna nästa vecka.
Aah, såg det lite sent... Vad sägs om imorgon istället?
Grattis Cahe! Låter härligt att du hade en underbar dag!
Välkommen nya!