• Cahe

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Blivande fru Lindgren
    Ha en jättebra dag på lördag!!! Lycka till med allt och njut av Er dag

• Cahe

Här var det lugnt... Vad har alla för sig?? Själv jobbar jag för fullt, givetvis oxå i helgen då det tydligen ska bli jättefint väder...attans!!! Tänk att jag alltid jobbar när solen skiner, hur ska jag hinna med att få någon solbränna på det här viset egentligen??

• Cahe

Jag skulle jättegärna ses! Bara det att jag bara kan på onsdag för det är enda dagen jag är ledig... Om jag har tur och vädret håller i sig så tänkte jag ligga på gräsmattan och försöka skaffa mig en solbränna men på em/kvällen ses jag gärna för en fika!!

Har knallat omkring i mina bröllopsskor nu i snart en timma, sambon är borta så man får ju passa på Känns helt ok, ska nog inte bli några problem i oktober!!

• Cahe

Onsdag eftermiddag vid halvsex-tiden låter som en alldeles utmärkt plan!!
    Jag hänger gärna med!! Något bra förslag på vart vi kan ses?

• Cahe

Hmm...jag måste ändå ner till Gamla stan och handla lite så på söder skulle funka för mig! Känner inte till något annat, så förra stället blir bra!

• Cahe

Kul!! Hoppas att det är flera som kan hänga på!

• Cahe

Nu ska det iof. bli sämre väder i morgon. Men om det av någon anledning inte skulle bli det utan att det är upphåll, kan ni tänka er att sitta ute o fika då? Är ganska säker på att Muggen (hette stället så?) hade uteservering, tänkte att jag kunde ta med voffsen i så fall. Han tycker att det är sååå himla kul att följa med ut på stan!!

• Cahe

Hmm, blir det bara Cinapuff och jag som träffas och fikar idag??

• Cahe

Cinapuff
    Tack för en trevlig fika igår! Lycka till med lägenhetstittandet idag, håller tummarna att det är en ni fastnar för så du slipper springa runt på fler

• Cahe

Vi gifter oss 13 oktober!! Så härär det fullt ös med planeringen!!

Välkommen 0205!!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6