Stockholmbrudar nya kompisar 6
Blivande fru Lindgren
Ha en jättebra dag på lördag!!! Lycka till med allt och njut av Er dag
Blivande fru Lindgren
Ha en jättebra dag på lördag!!! Lycka till med allt och njut av Er dag
Här var det lugnt... Vad har alla för sig?? Själv jobbar jag för fullt, givetvis oxå i helgen då det tydligen ska bli jättefint väder...attans!!! Tänk att jag alltid jobbar när solen skiner, hur ska jag hinna med att få någon solbränna på det här viset egentligen??
Jag skulle jättegärna ses! Bara det att jag bara kan på onsdag för det är enda dagen jag är ledig... Om jag har tur och vädret håller i sig så tänkte jag ligga på gräsmattan och försöka skaffa mig en solbränna men på em/kvällen ses jag gärna för en fika!!
Har knallat omkring i mina bröllopsskor nu i snart en timma, sambon är borta så man får ju passa på Känns helt ok, ska nog inte bli några problem i oktober!!
Onsdag eftermiddag vid halvsex-tiden låter som en alldeles utmärkt plan!!
Jag hänger gärna med!! Något bra förslag på vart vi kan ses?
Hmm...jag måste ändå ner till Gamla stan och handla lite så på söder skulle funka för mig! Känner inte till något annat, så förra stället blir bra!
Kul!! Hoppas att det är flera som kan hänga på!
Nu ska det iof. bli sämre väder i morgon. Men om det av någon anledning inte skulle bli det utan att det är upphåll, kan ni tänka er att sitta ute o fika då? Är ganska säker på att Muggen (hette stället så?) hade uteservering, tänkte att jag kunde ta med voffsen i så fall. Han tycker att det är sååå himla kul att följa med ut på stan!!
Hmm, blir det bara Cinapuff och jag som träffas och fikar idag??
Cinapuff
Tack för en trevlig fika igår! Lycka till med lägenhetstittandet idag, håller tummarna att det är en ni fastnar för så du slipper springa runt på fler
Vi gifter oss 13 oktober!! Så härär det fullt ös med planeringen!!
Välkommen 0205!!