Stockholmbrudar nya kompisar 6
Och idag är det exakt en månad kvar!!
Nu börjar det pirra lite i maggropen när jag tänker på det...
Och idag är det exakt en månad kvar!!
Nu börjar det pirra lite i maggropen när jag tänker på det...
Ja!! Muggen och onsdag och ett gäng schyssta brudar!! Kan det bli bättre liksom..?
Count me in!
Jag måste tyvärr lämna återbud till fikan på onsdag. Hunden är halt och det var enda röntgentiden som gick att få efter kl sex närmsta veckan..
Eller så får ni helt enkelt hjälpa mig och hålla en tumme för att han är frisk igen tills dess och inte behöver röngas!!
Vad gulliga ni är!!
Än är vovven tyvärr halt men skam den som ger sig! Han brukar bli lite småhalt emellanåt, men det brukar ge med sig inom två-tre dagar (gammal skruttig hund som får små stukningar och liknande), men inte den här gången. Så nu är det korta kontrollerade koppelpromenader som gäller till hans stora förtret..
Hej igen tjejer.. Här sitter jag, fortfarande med en halt hund bredvid mig..
Ska se om jag kan övertala husse att följa med vovven till farbror veterinären istället. Eller är jag en elak matte då? Som hellre fikar med er än håller lilla stackars vovvens tass när han ska till den hemska otäcka veterinären..? Usch, nu fick jag skuldkänslor. Får se hur jag gör, men räkna inte ut mig än iaf!
Kram på er!
Ja, säger ni det så... Får ta ett snack med husse i eftermiddag.
*Bävar för insikten att jag kommer att bli värsta hönsmamman!!*
BröllopA, vad gullig du är!
Verkar som om husse kan följa med vovven och det innebär att jag kan följa med er!! Yay!!!
Fast jag får nog ha telefonjour ifall nåt skulle dyka upp hos vetten, husse har liksom inte så stor rutin på sånt här...
Jag dyker nog upp framåt halv sex, förutsatt att jag kommer ifrån jobbet vid fem.. Ses då!
Kram!
Och JLoow, vi gifter oss om drygt 3 veckor..
BröllopA,
Jag åker direkt från jobbet (Skarpnäck), men vi kan kanske följas åt hem..?
*Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig, eller var å en hem till sitt..?*
Cahe,
Äh, kom igen nu! Jag skickar ju iväg hunden till veterinären med husse bara för att kunna fika med er. Det är klart att du också ska komma..! *Vi vill ju träffa dig!!*
Hej igen JLoow!
Jag är lite skeptisk till att bli alltför personlig på ett internetforum, men häng med och fika nån dag så berättar jag gärna mer! Jag ska tex med och fika idag (om det nu kunnat förbigå någon)..