• cinapuff

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Cahe,
    Kul!! Vet inga tygaffärer direkt "på vägen" men jag gillar Olssons tyger på Sveavägen och Siden Carlsson på Drottninggatan. Kul om du kan komma!

Och JLoow,
    Jag tror att jag har nån form av bröllopstidskrift i väskan. Jag plockar upp den och håller den i handen om du vill ha nån att känna igen! Jag dyker nog upp strax efter halv sex så förhoppningsvis har du redan lokaliserat de andra då iofs..

• cinapuff

Nu är jag också tillbaks, men hur sjutton får jag tillbaks mitt gamla nick?
    Tyckte det stod att man skulle skaffa ett nytt konto och sen uppdatera det, men var uppdaterar jag?

Har förresten kollat på ytterligare 2 lägenheter idag och vill det sig väl så blir vi kanske grannar med dig snart, Gumsestumpan!

• cinapuff

Yay!!
    Jag lyckades ju alldeles på egen hand!

• cinapuff

Hej tjejer!
    Har haft lite strul med vår internetuppkoppling senaste dagarna (sambon råkade trycka in fel pinkod till kortet 3 gånger och vi hittade inte puk-koden...) så det är därför jag inte gett nåt livstecken ifrån mig...
    Vi vet inte riktigt än hur det gick med lägenheten. Vi gav upp strax över 4 mille, men sen drog sig den andra budgivaren ur så vi fick erbjudande om att köpa för vårt sista bud, men mäklaren känns skum helt plötsligt. Verkar inte riktigt som om alla budgivare existerar i verkligheten. Vi får väl se hur det slutar!
    Och vovven är fortfarande halt och ordinerad vila, men vi fick svar på blodprovet och det var varken Erlichia eller Borrelia. Så vi vet alltså vad det inte är, nu vill vi bara veta vad det är också...

Men promenera kan vi väl visst göra, BröllopA! Det finns ju tunnelbana att ta sig till promenadstråken med!!

• cinapuff

Ja! Ja! Ja!
    Jag är med på torsdag!

En annan blev ju liksom också hippad i lördags.
    Hade nog världens bästa dag.. Är så himla nöjd!
    Får berätta mer på torsdag ifall nån vill höra...

Ses då!
    Kram!

• cinapuff

Härligt Cahe!
    Min dag var verkligen perfekt den också!

Jag måste bara förvarna om att jag inte blir jättelänge i morgon. Har liksom en del att stå i så här med drygt en vecka kvar till dagen D... Men kommer gör jag! Absolut!!

• cinapuff

Nä, kom igen nu tjejer!
    Jag behöver ju lite sista-minuten stöd!!
    Nu helt plötsligt börjar bröllopsnerverna spöka och jag drömmer mardrömmar om allt som kan gå fel på lördag...
    Och jag som trodde att jag var en laid back brud som inte tog så allvarligt på det här med bröllop. Att det viktigaste var att vi bägge dök upp i kyrkan och sa ja liksom...
    Så fel man kan ha.

• cinapuff

Nu har jag gjort det igen.
    I natt drömde jag att klockan var 5 minuter kvar till vigseln, och där stod jag på hotellrummet. I pyamas, osminkad och med "bedhead"... Och av nån anledning funkade inte några telefoner heller så jag kunde inte kommunicera med omvärlden.
    Sen vaknade jag med ett ryck och andades ut när jag kom på att det bara var en dröm. Men nästa tanke som dök upp i huvudet var att det kan ju faktiskt hända på riktigt också! Så nu är jag lite skakis igen. Blir liksom inte så mycket sovit när man ligger hela nätterna och oroar sig.
    Det ska bli skönt på söndag när allt det här är över!
    Kram på er!

• cinapuff

Tack för allt ert stöd tjejer!
    Ni är verkligen toppen!!

Nu är det bara ett par timmar kvar på jobbet, sen far vi söderöver för att lämna landet i morgon bitti...
    Hoppas bara jag har kommit ihåg att packa allting också!

Kram på er och håll gärna en tumme ni som kan (och vill)!
    Vi sticker som jag kanske nämnt på en kort bröllopsresa dagen efter (nu på söndag) och kommer inte hem förrän nästa helg.
    Ha det gott tills dess!

Kram på er!

• cinapuff

I'm back!
    Med två ringar på vänstra ringfingret och ett småfjolligt leende på läpparna...
    Hade en helt underbar dag i lördags, tom vädret samarbetade!
    Paris däremot visade kanske inte riktigt sig från sin bästa sida, men vad gör det när man dels har ett ****-hotellrum i 1:a arrondisementet och dessutom har en alldeles egen äkta make som är lika shoppinggalen som en själv..? Klart man klarar sig liksom...
    Så, när ska vi ta nästa fika tjejer? Jag måste ju få snacka av mig!!
    Kram!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6