• Cahe

Stockholmbrudar nya kompisar 6

fattade inte heller hur man skulle göra...??? Hur ska jag få tag i mina gamla trådar o mitt gamla nick?? /cahe

• Cahe

förresten...är det ngn som känner för en väldigt spontan och inte alls planerad fika i morgon kväll vid sextiden??
    Jag har en del ärenden på stan...hunden är hos mamma o pappa o sambon på kurs så jag har verkligen tid att fika!!!

• Cahe

Hihi...i morgon är idag :)
    Jag ska till en pappersbutik i Gamla stan. Kanske om ngn har tid så kan vi ses på det lilla torget där och fika på Chokladkoppen. Jag har aldrig varit där med de säger att man måste prova det nån gång!

• Cahe

måste kila nu tjejer. Vi får ta fikat en annan gång!! Kommer inte att kunna kolla datorn mer innan eftermiddagen... Näste gång ska jag vara ute i lite mer god tid

• Cahe

Kan man kanske få följa med på en promenad någon dag?? Min vofsing och jag skulle behöva lite sällskap, attans trist att alltid gå själv!!

• Cahe

Nu blev din gul oxå!! Tror att du glömde näsan på de första!!
    :) (utan näsa)
    (med näsa)

• Cahe

Vill oxå fika...men jag jobbar på torsdag Har fullt upp hela veckan tyvärr. Kanske nästa gång!

Jag haffades för möhippa i lördags Har krälat omkring i grottor och firat oss nerför en hög klippa!!

• Cahe

Cinapuff
    Hihi, då hippade vi runt både du o jag i lördags alltså!! Jag hade verkligen en toppendag!! Men jag kan tyvärr inte komma på torsdag så jag får höra din story en annan dag!!

Kram på er!

• Cahe

Cinapuff

Förstår om nerverna börjar infinna sig nu. Mina börjar oxå göra sig påminda och jag har ändå drygt 3 veckor kvar... Drömmarna dyker upp lite titt som tätt...man kommer på mer o mer saker som måste göras...

Men du...jag är helt säker på att din dag kommer att bli alldeles toppen hur många konstiga drömmar du än har!!!!

Lycka till nu med allt och passa på att NJUUUUUT Hela vägen fram och på den stora dagen!!

Kramkram

• Cahe

Lycka till Cinapuff!!!!!!

Sambon är nu igång med sin svensexa! Fick sms-order i morse att han skulle baka en kladdkaka...endast iförd ett par stringkalsonger som jag fått tidigare i ett kuvert!! Såååå söt när han stor där i köket Nu väntar han på vidare instruktioner!!

• Cahe

Hej på er tjejer!!

Nu är det planering i full gång!! Bara 10 dagar kvar
    Har lite saker att fixa inne på stan på fredag...presenter och annat som ska göras klart. Är det kanske någon som har tid för en fika nån gång på eftermiddagen? Kanska vid fyratiden...senare blir svårt då vi har avsatt kvällen till program och bordsplaceringsplanering

• Cahe

Tror ni att det är nerverna som har satt fart när man vaknar klockan 02 och inte kan somna om för att man bara ligger och funderar på allt som måste göras :-P
    Har legat och läst bok ett tag men funderar nu på om jag kan "bröllopsfixa" lite kanske när jag ändå är vaken!

Sov gott ni andra!

• Cahe

Idag hade m2b ordnat med en överraskning!
    Eftersom det nu är mindra än en vecka kvar till bröllopet (shit vad snabbt tiden har gått) så har vi haft en del att stå i den sista tiden. Han tyckte att vi behövde ta det lite lugnt så han hade bokat massage och ansiktsbehandlingar på Centralbadet idag! Efteråt var det middag på en Sushirestaurang, mums!! Det är sånna saker som gör att jag älskar honom ännu mer!!

• Cahe

Jag kan tyvärr inte komma...är på bröllopsresa då För nu är det inte långt kvar...!!!

• Cahe

...jag har redan haft en underbar dag!!!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6