Stockholmbrudar nya kompisar 6
Måndag eller torsdag skulle passa mig bäst, nån mer som kan då..?
Måndag eller torsdag skulle passa mig bäst, nån mer som kan då..?
Sådär, nu var man tillbaks i storstan också...
Ja! Vilken bra idé BröllopA! Har du några bra förslag på tid och plats..?
Jag skulle kunna rekommendera Tössebageriet på Karlavägen. Kanske inte världens mysigaste fik, men definitivt bakverk to die for... Speciellt efter en härlig långpromenad!
Men vad säger ni om ikväll då?
Jag funderar på om Tösse kanske var ett dåligt förslag trots allt. Det är rätt litet och brukar vara ganska fullt.. Och ligger dessutom lite dåligt till i förhållande till t-banan (ett par kvarter ifrån t-banestopp stadion, mot Karlavägen) jämfört med våra tidigare tillhåll..
Men vad sägs om att ge vetekatten ytterligare en chans?
Länge sen vi var där sist nu ju...
Och måste tyvärr meddela att några bilder att visa har jag inte än.. Vi kom ju för sjutton precis hem!
Fika! Fika! Fika! Fika! Fika! Fika! Fika! Fika! Fika! Fika!
Oj, är jag otålig måntro..?
Tur att du börjar känna mig vid det här laget!
Jag är nog inte ottåligare än vanligt liksom..
Nån mer som hänger med till Vetekatten idag?
Blir runt 17.30-17.45 bra i så fall?
Wow, du är allt snabb överallt idag BröllopA!!
Vad kul! Att lyckas dra ihop nånting såhär snabbt!
Då ses vi ikväll då!!
Tack för igårkväll tjejer! Alltid lika kul att träffa er!
Och ja, Gumsestumpan, jag kom hem ordentligt!
Så det är här tråden är!!
Jag vart ju alldeles förvirrad när jag inte hittade BT-träffar eller vad det nu hette längst till vänster bland forum-alternativen...
Jag kan tyvärr inte heller fika i morgon, först ska vi få hem en massa möbler från Ikea till nya lyan och sen bär det av söderut...
Men hoppas du klarar det ändå Cahe, du vet ju att du har vårt stöd här i tråden!!
För mig var det definitivt bröllopsnerverna!
Det var ju liksom mardrömmarna om allt som kunde gå fel som gjorde att jag vaknade... Men nu är det över och ingenting gick fel!
Hoppas du fick nåt gjort i natt alternativt kunde somna om!
Vilken bra karl du har!
Jag är också jättesugen på fika, men nästa vecka ser det ut som att ni får klara er på egen hand...
Ska till Sundsvall med jobbet månd-onsd och är uppbokad på torsdag kväll.. Och det värsta är att möblerna fortfarande står omonterade. Vi fick ju börja med att slipa om golvet och det blev klart först igår...
Och jag kan ju tillägga att jag har då aldrig haft tråkigt på en fika med de här tjejerna!
Är tom lite putt nu för att det planeras fika med nykomlingar när jag inte kan komma... Men, men. Det kommer väl fler tillfällen!
Välkommen hur som helst Lillfoppa!