MOONCUP - det bästa som hänt din mens
ursäkta är inte det där reklam!
Enligt forumreglerna inte tillåtet!
ursäkta är inte det där reklam!
Enligt forumreglerna inte tillåtet!
öh.. man kan ju inte glömma bort mensen. Mensvärk försvinner väl inte. Går det att ha sex med menskopp inne? nja att man skulel gilla ha mens tvivlar jag på..man måste ju ändå hålla koll och tömma koppen och hålla på och rengöra den.
jag måste hålla med pickolina om tampong och sex. Det har jag gjort några gånger! Visst var det ibland lite bökigt att få ut den efteråt men det lyckades alltid. Jag har någon gång tänkt på att hålla snöret utanför om det går för så länge snöret är ute så är det ju lätt att få ut tampongen efteråt. Men som också Pickolina skrev så är det inget jag gjort till en vana. Har kanske hänt ca 5ggr i hela mitt liv. När lusten har fallit på för oss och det har råkat vara dag ett eller två på mensen. Är det senare i mensen brukar jag först ta ut tampongen i och med att jag ändå blöder så lite då.
silverdrake - varför måste du ta ut den för nr2? är det för att du krystar så mycket då? ursäkta frågan men jag är så nyfiken. Är det så för dig med tamponger också att de måste ut om du ska göra nr 2?
burken - varför är det äckligt med o6 emd tampong inne? det är väl jättebra..ingen lukt inget kladd. Iallfall inga problem så länge han slickar utanpå