Inlägg från: jocelyn |Visa alla inlägg
  • jocelyn

MOONCUP - det bästa som hänt din mens

Känns på tok för äckligt för min smak. Ska man ha med sig denna slemmiga kopp och rengöra i handfat på offentliga toaletter eller hur är det tänkt? Verkar föga praktiskt!

Jag är en fri kvinna och behöver ej stoppa upp tupperware-prylar i min ni-vet-vad.

• jocelyn

Jag ÄR vän med min kropp. Vi är faktiskt bästisar! Men jag vill inte köpa en plastbytta och använda som mensskydd ändå, oavsett hur pengasparande det är! Ej heller vill jag ha natursvampar istället för tamponger.

Visst vore det bra om miljövänligare alternativ fanns tillgängliga, men INTE på bekostnad av min frihet!

Alla mår inte dåligt av de produkter som finns på marknaden idag, många med mig är faktiskt väldigt nöjda.

Skaffa en plastmensmugg om ni vill, det har inget med mig att göra! Valet är fritt, som bekant.

• jocelyn

Men varför? Plockar du inte ur diskmaskinen innan du stoppar in ny disk?
    Jag fattar inte grejen...

• jocelyn

Alltså; varför ha grejer i grottan när du sexar? Jag begriper inte...

• jocelyn

Jag känner ingen som gör så, har heller inte hört talas om det förrän nu. Verkar liksom ologiskt att inte ta ut saker innan man stoppar in grejer. Blir det inte äckligt att försöka peta ut små smulor efteråt? Eller "finkn*llar" så det knappt märks?

Kan som sagt inte förstår mig på VARFÖR man skulle göra något sådant som att ha kvar tampongen inne...

• jocelyn

Har du nånsin haft sex? Man kan ju undra... *skratt*

Man upphör ju aldrig att förvånas sägs det...men det här var nog en av de märkligare saker jag hört om. Gross!

• jocelyn

Välkomna till tråden tjejer! Här finns allt du inte ville veta! *skratt*

Svar på tråden MOONCUP - det bästa som hänt din mens