• Kat74

Bröllop utan känsla...

Jag lider med dig och förstår precis hur du känner det. Din syster borde skämmas som inte tog ut sitt barn från kyrkan. Man måste ju faktiskt inse att alla inte tycker att det är lika charmigt att ens barn springer amok i kyrkan och förstör, inte bara för er utan säker de flesta av de övriga gästerna också.

Gifta om sig däremot kan man ju inte göra med mindre än att man skiljer sig först - däremot så kan ni ju bekräfta era löften i en ny löftesceremoni. Jag skulle tro att om ni har en bröllopsresa planerad så kan du nog maila till ert hotell och fråga om de har någon kontakt för er gällande just en ny löftesceremoni. Det bästa med löftesceremonin är ju att ni kan göra det precis som ni vill, ta hjälp av vem ni vill eftersom den inte behöver räknas officiellt i och med att ni redan är gifta på pappret.

Efter att ha läst lite bröllopstidningar och sånt så tror jag att ni kan få ett minne för livet på det sättet, ett minne som bara är ert - som INGEN kan ta ifrån er eller förstöra.

Kram från mig också!

Svar på tråden Bröllop utan känsla...