• Blue Moon

Bröllop utan känsla...

Vi hade en bra dag men jag kan också känna att "känslan" inte riktigt infann sig. Vi var mest oroliga över hur vår lilla son tog det hela och att var lugn, så man var ganska okoncentrerad på varandra.

En riktigt tråkig sak var att vi bad ett par att fotagrafera oss under dagen, sen hade vi en fotograf som tog proffskort innan vigseln (dessa blev fina). De korten som paret tog på oss är hemska, det är över 200 bilder och vi tittar inte in i kameran en enda gång, inga kort framifrån, bara profiler och rygga på gästerna, inga kort på riskastningen eller tårtan -SKITTRIST!
    Jag går lite med gråten i halsen över detta men försöker inte låta det bekomma mig för mycket.

Så jag förstår hur det känns!

• Blue Moon

Glömde skriva att jag även var riktigt besviken på håruppsättning och sminkningen!

Bad om en diskret och smakfull sminkning men såg ut som en geisha. Håret ville jag ha i stora lockar men fick riktigt småkrull och hon sprajade håret så mcyket att det så risigt ut! Fick komma hem och försöka ta bort sminket och göra om själv, vart inte så himla bra. För detta tog hon 1700 spänn! Tråkigt! När jag på kvällen skulle reda ut håret tappade jag supermycket hår eftersom det blev så krulligt, trassligt och torrt!

Svar på tråden Bröllop utan känsla...