• Elinal

Bröllop utan känsla...

Hej Anaisa Nina! Jag läste din tråd och fastnade direkt. Jag känner igen mig. Idag känns det lite bättre faktiskt. Börjar inse att alla minns det som ett fint bröllop och att alla andra förstod att jag var bruden i alla fall. Det är liksom inte väldens mittpunkt. Tänk vad vi ska vara lyckliga som har någon att gifta oss med! Jag kan fortfarande inte titta på korten och presenterna för det känns bara sorligt. Igår provade jag däremot klänningen... phh vad jobbigt för det är verkligen superfin. Tyvärr hann jag inte fatta det för den var klar dagen innan bröllopet och jag hade knappt tid att beskåda den! Jag ska försöka bita i det sura äpplet och titta på bilder och presenter nu för jag kan inte smita från mina känslor, det måste bearbetas hur svårt det än må vara.
    KRAMAR

• Elinal

Jag tror såhär:
    Om man är en känslig person så är det omöjligt att kunna ta till sig allting på sitt bröllop! OMÖJLIGT, för då bryter man ihop. Man tar till sig så mycket som det går och sedan får man ta de andra känslorna sen. ALLA är olika, och vi är normala. Det sa min mamma till mig och då kändes det bättre!
    KRAMAR

Svar på tråden Bröllop utan känsla...