Bröllop utan känsla...
by the way och fortfarande OT: julen var en hednisk högtid från början men som med så mycket annat har kristendomen gjort om den till "sin" högtid...men nu tycker jag tråden ska återgå till det den verkligen handlade om: hur ska TS kunna känna lycka över sin bröllopsdag? Jag tycker så här: släpp allt det tråkiga som var och fokusera på det som var viktigt, ni blev man och hustru och gör om ceremonin ni två, det är ingen idé att gräva ner sig i det som har varit, bättre att glädja sig! Det spelar ingen roll hur mycket du än grämer dig, ni får inte tillbaka er bröllopsdag för det! Då är det bättre att försöka gå vidare och inse att den dagen blev ni ändå gifta och så var det med det. Kanske låter hårt, men jag anser liksom någon mer här uppe att man VÄLJER hur man tolkar en situation -läs Kay Pollack, Att välja Glädje, rekomenderas varmt till alla hispiga brudar som tycker saker går fel. Det är alltid du som människa som i slutändan är ansvarig för hur du ska tolka situationer! Läs den så blir du nog glad igen! Stor kram