Bröllop utan känsla...
Puh, har skummat igenom tråden, så ursäkta om jag nämner ngt som redan är sagt ;)
Anais Nina:
Det här om att förnya era löften enbart ni två, vilken SUPERIDÈ, lugn o ro för er själva, ni hinner komma ner i varv etc, go for it! Jag tror det kommer bli jättebra!
För det andra, stökiga barn. Jag är hur barnkär som helst, har alltid varit det. MEN jag kan bara inte FATTA hur föräldrar tänker när de väljer (ja det är ett val anser jag hur man uppfostrar sitt barn, det ÄR föräldrarna som har och ska ha kontrollen över sitt barn, särskilt i ett så speciellt ögonblick i ens liv som en vigsel) att strunta i sitt barns uppförande, det är så totalt supernonchalant och fräckt så jag blir bara arg. Att ett barn låter lite grann är en helt annan sak, men när det STÖR brudparet så har det liksom gått för långt ;)
Jag tycker absolut att du ska prata med din syster, det verkar som om detta är viktigt för dig eftersom du är ledsen över det inträffade, men fundera lite äver hur du väljer att ta upp det och hur du säger det. Det går ju inte göra en sak ogjord, men att prata igenom det i lugn och ro kan nog vara skönt.
Hoppas du får ngn rätsida på det :)