• Vidalila

Bröllop utan känsla...

TS jag förstår dig!

Blir så himla trött på Momzillas och curlingföräldrar som
    tror att världen cirkulerar kring dom. dom kan t.ex. stanna plötsligt mitt på gatan med vagnen för att barnet knäppt upp en knapp i jackan så att vi som går bakom måste väja akut! Nästa gång det sker ska jag låtsas krocka med dom bara för att uppmärksamma att det faktiskt inte går att stanna på ett övergångställe för att knäppa karborreband.

• Vidalila

Bzzz

Vad säger du människa? att du hoppas att jag inte få barn?

Hur kan du bete dig så?

Tänk om jag är en ofrivilligt barnlös kvinna som försökt få barn i snart tio år? Så ska du säga till mig att du hoppas att jag inte får barn??? vad vet du om det?

Vet hut!

Ditt inlägg är anmält så det stänker om det, och jag förväntar mig en ursäkt.

• Vidalila

cattiecattie

tack för ditt stöd och att du reagerade.

• Vidalila

brudaug08

tack ;)

nej, jag säger inte heller att alla föräldrar curlar, men dom som gör det går mig på nerverna! Det är livsfarligt att stanna en hel rad av människor på övergångsstället för att lilla bebben tappat en knapp.

(det roliga i allt det här är att detta faktikst har hänt. min brors tjej var ute och gick, barnet rev upp sina karborreband och hon stannar mitt i allt. jag säger att vi får nog akta oss, eftersom det var både överggångställe och cykelbana, men hon sa att äsch, dom får flytta sig, det är deras hälsenor inte mina!
    Jaha, sa jag. :O

• Vidalila

Bzzz

Vad håller du på med? Jag är inte intresserad av att diskutera med dig utan jag kräver en av dig ursäkt för att du skrev att du hoppades att jag inte ska får barn.

Vad vet du om mig? jag kanske redan har barn?

• Vidalila

Ni får ursäkta mitt tangentbord, det är en sån mus som sitter mitt bland tangentbordet på laptop, så stöter man till den så hoppar texten. Så här menar jag:

Bzzz

Vad håller du på med? Jag är inte intresserad av att diskutera med dig utan jag kräver en ursäkt av dig för att du skrev att du hoppades att jag inte ska få barn.

Vad vet du om mig? jag kanske redan har barn?

• Vidalila

brudett

Jag har redan anmält Bzzz.
    Jag håller verkligen med om att det är jättetråkigt att det ska bli såhär, och jag ber om ursäkt till TS. Den här tråden handlade ju från början om något väldigt vackert!

Jag blir bara så ledsen av att någon önskar mig barnlös, när just barn är min högsta önskan. Jag ber om ursäkt till er andra för otrevligheterna.

Svar på tråden Bröllop utan känsla...