• creative

Bröllop utan känsla...

Har inte läst något enda svar, bara TS långa inlägg.

Jag tror att man en sån här dag är så fylld av känslor, men också så mycket stress över alla detaljer och fix som man deligerat bort och också vill ha kontroll över. Känslor är inte bara att bli gråtmild i kyrkan eller känna att allt är jättespeciellt i ett visst ögonblick. Mitt råd till dig är att försöka släppa den besvikelse du känner och istället focusera på att du och din underbara man har lovat att älska varandra hela livet. Ni har varandra nu och för all framtid.

För att du inte kände som du trodde i kyrkan, är inte bröllopet förstört! Jag tror aldrig man kan förutspå hur man ska känna i stress och i stundens allvar.
    Om du lägger för stor kraft på din besvikelse, svärtas också er första tid som gifta ner av en dålig känsla- Låt det inte bli så!

• creative

Tror egentligen inte att ett barn kan förstöra hela känslan. Däremot kan nerver, stressen och allt planerande kring dagen ta överhanden och man reagerar inte som man hade föreställt sig. Det är helt naturligt! Njut av er tid som nygifta och släpp de här tankarna, de tar så mycket energi och förstör så mycket.

Svar på tråden Bröllop utan känsla...