Inlägg från: scottishwife |Visa alla inlägg
  • scottishwife

Bröllop utan känsla...

jag komemr att ha min 2-åriga son som näbb och han kommer definivt inte kunna sitta still eller hålla tyst i en halvtimme. min systerdotter som är 3 kommer att vara näbb oxå så de har i alla fall varandra. tänkte att jag skulle prata med henne innan vi går in om hon och sonen kan försöka hålla sig lite lugna. jag kommer att säga till min syster att hon eller min systerdotter(13 år)får försöka så gott de kan att hålla dem lugna och sen kan jag be min systerson som är 11 att hankan hämta dem så de får sitta brevid honom och hos mormor o morfar.

jag är ju redan nu inställd på att de kommer att föra liv och inte kunna stp still så jag är mentalt förberedd på det. i värsta fall får jag väl lyfta upp alexander men jag hoppas på att mina vänner och familj kommer att stötta och hjälpa till.

jag tycker oxå att barn måste lära sig att i kyrkan så springer man inte och man skriker inte utan man visar respekt. har inte lust att inte låta de vara med utan jag vill att vår son är där med oss och då får jag ta att det inte blir tyst och stilla.

tråkigt att ts inte kunde koppla av och känna den rätta känslan, känns säkert jättetråkigt. är ju upp till var och en att bjuda barn på sina bröllop så man kanske måste ha det i åtanke att de kan stoja till det.

Svar på tråden Bröllop utan känsla...