Bröllop utan känsla...
Jag förstår att det känns tråkigt att du inte fick den "rätta" känslan under bröllopet....man väntar trots allt ofta länge på just den där dagen och stunden! Tråkigt att din syster med familj inte förstod att det förstörde för er. Jag har själv barn och jag skulle aldrig låta de hålla på så utan bära ut de. Trots det så kan jag inte låta bli att tycka att det är så fult att tycka och tänka en massa om din syster och hennes dotter utan att vara så rakryggad att du säger det på något bra sätt till de....kanske inte då med komentaren "för hon äääär ju så bedårande....". Om du inte tycker att hon är så söt och go så förstår jag inte varför hon är din guddotter!!?? Det borde du se som ett hedersuppdrag OCH vad gör det att hon hördes på ert bröllop. Ett barn på ett år kan knappast stjäla uppmärksamheten från ett bröllop. Se det från den sidan att du är glad att det som borde vara din bästa yngsta vän fick vara med. Barn är barn det skulle ni tänkt på innan om ni ville ha knäpp tyst.
Men jag tycker ni ska förnya era löften för att ni ska få de3n rätta känslan. Gör det till en speciell stund som bara är er!
Lycka till!