Inlägg från: Brudgum 2008 |Visa alla inlägg
  • Brudgum 2008

Bröllop utan känsla...

Anmäler Ni varandra? fattar inte, det är väl bara att hålla sig till rätt forum och visa lite vanligt hyfs...

• Brudgum 2008

>>Vidalila

Absolut. Jag tror nog det är lätt att ta ALLT väldigt personligt, trots att man skriver helt anonymt OCH på internet. Min blivande visade mig ett inlägg som Bruden Engelbert hade skrivit om lyxbröllop, och hon drog sig tillslut bort från BT för att det blev för mycket påhopp. Det jag vill säga är att som folk behandlar varandra här, så funkar det ju inte i vanliga livet, sorgligt att man tar sig sådana friheter bara för att man inte känner den andra.

• Brudgum 2008

>>>Vidalila

Hej,
    har du gått på socialhögskolan?
    Jag är utbildad socionom med magisterexamen? Vad gick du?

• Brudgum 2008

Ja det är som ett enda STORT experiment hela tråden... Man kanske skulle forska på det här... Nä det är trevligare att ta en skön promenad på djurgården

• Brudgum 2008

det ska jag berätta om lite längre fram i tråden...

• Brudgum 2008

>>>Vidalila

"Locka hit min blivande igen"? Vem var det då?

• Brudgum 2008

Aaa, nu fattar jag. Nä, jag är inte tillsammans med bruden ENGELBERT, hade jag varit det hade jag inte suttit här

Jag blev bara visad en tråd om lyxbröllop, och hur snacket gick där...

• Brudgum 2008

... det var alltså inte min blivande som drog sig bort från BT...

• Brudgum 2008

Det var ENGELBERT som lämnade... Fast det kan man förstå, fast det är en annan tråd...

• Brudgum 2008

nä, nu är det 24 på tv, måste kolla lite... Sen promenix.

• Brudgum 2008

Ja, det finns en man i tråden, fråga på bara

• Brudgum 2008

Jag har pluggat i Sthlm

• Brudgum 2008

När jag gick ut är hemligt, men det är många år sen nu Bla skrev jag om chefsskap.

Svar på tråden Bröllop utan känsla...