• potsi

Sommarbrudar i Helsingborg

hejsan alla sommarbrudar. Ska gifta mig med min älskling den 9 augusti. Håller på med planering för fullt, gud vad det är mycket och jag som tyckte vi var ute i god tid! Har ännu inte bokat catering firma, funderar på Bara bara, någon som har någon erfarenhet?
    Skulle vara tacksam för tips om vart man kan sätta upp hår och sminka sig till normala priser.
    Panduro på väla har jättefint papper och andra saker till inbjudningskort om man ska göra dem själv.
    Lycka till med planerandet!

• potsi

hej hoppsan.
    Vi ska gifta oss i Maria kyrkan och ha festen på jacob hansens hus. I går bokade vi fotograf Catte och Göran persson har hört att de är bra och efter mötet ned den igår blev jag övertygad om att de kommer att göra ett bra jobb. Så nu är det bara catering och musik kvar till själva festen. Puh hur går det för dig?

• potsi

Hej alla sommarbrudar. Kul att läsa era inlägg, kan rekomendera makeup store, har inte varit har i hbg men var i Malmö och smonkade mig i lördags, kanonbra tjejer. Tänkte också boka på make up store till min stora dag. Brukar klippa mig hos Vera på sax in, hon är jättebra. Tänkte dock höra på style in angående håruppsättning. De har ju fått väldigt bra kritik.

Behöver akut hjälp! Var kan jag hitta en klänning? Har varit i Hbg, Halmstad och malmö ska åka övet till Lilly i Köpenhamn och titta. Hittar klänningar men min budget öigger på ca 5000 kr och alla jag hittar ligger på över 10 000 kr.

Kan verkligen rekomendera Catta och Göran Persson som fototgrafer. Ska till bara vara idag och diskutera catering, någon som har någon erfarenhet av dem? Lagermark var upptagen på våran dag även Gudrun på Möllegränden.

Svar på tråden Sommarbrudar i Helsingborg