• Svar på tråden Nu finns det bilder från Daphnes bröllop :D
  • Rix

Jättegrattis, gillar bilden när ni springer/hoppar bäst, Kanon fin var du.

• rosesarered

Grattis!
    Din klänning var ju superfin och lite "annorlunda" mycket pga "nödlösningen";)
    Ni var jättefina båda två. Rolig bild med hoppet!

• Pumpkin

Så fint! Grattis!

Vilken frissa blev det?

• jagärsåkär

Grattis! Ni var jättefina verkligen, framförallt klänningen var en fullträff! Nu funderar jag på nåt liknande...

Snyggt att inte ha slöja, och jättefin o "lagom" frisyr, snyggt att det inte var så där stort o plufsigt o lockigt. Helt i min stil.

Lycka till med er framtid!

• Daphne

Fru0707, MrsS, Giiirly, Lilla Li, Kakan -07, Miss (snart mrs) A, Rix, rosesarered, Pumpkin - 5 juli 2008 och jagärsåkär.

Tack så jätte mycket :) Vad kul att ni gillade både bilder klänning och frisyren. *lycklig*

Angående håret så blev det ingen frissa utan min faster fixade uppsättningen och jag fixade luggen. Så verkligen jätte kul att så många gillade den. Ska kolla igenom och se om jag har några mer frisyr bilder :)

Hoppas ni alla hade ett minsta lika underbart bröllop eller att ni får ett :)

Tack igen :)

• Andreas_flicka

Jag bara log när jag såg era bilder! Ni var jättevackra. Allt var fint men jag gillade särskilt din frisyr, bandet i midjan på klänningen och att tärnorna hade korta klänningar.

• Daphne

Andreas_flicka

Oj men vad jätte skoj att höra :D
    tack för alla jätte fina komplimanger :)
    Måste hälsa min faster att det är många som ger komplimanger till frisyren :)

• Daphne

Nu finns även lite bilder från festen och middagen om det är någon som vill kika ;)

• T och U

Älskar din frisyr!!! :D Grattis till er båda förresten. :)

• pasia - www.js070707.blogg.se

så fina ni var, påminner om något romantiskt tal från 50-talet, jätte fina!

Svar på tråden Nu finns det bilder från Daphnes bröllop :D