• Svar på tråden Nu finns det bilder från Daphnes bröllop :D
  • Daphne

maria070630

Men tusen tack :)

• FruH

Nej, jag bor i Malmö nuförtiden. Tänk så konstigt det kan vara...

• Daphne

FruH

Mmm det har du rätt i.
    Var inne på din hemsida. Vad fina ni var tillsammans. Gillade din klänning. Vart har du köpt den?

• Jonas fru

Hej på dej!

Du var jätte vacker! Älskade dina tärnors klänningar och att du matchade dem. Mina tärnor hade också korta klänningar. Men skulle gärna vilja se lite mer bilder ifrån fetsen och så? Tack för de fina orden du skrev i min tråd, de värmde!
    Wow, fatta att vi gifte oss på världens bästa datum alltså! Vi är dessutom också fattiga studenter. Hur gamla är ni?
    Lycka till!

• FruH

Det är en Forever Yours, den har jag köpt i Malmö på Södra Högtidskläder.

• Daphne

Jonas fru

Det känns helt underbart när man tänker tillbaks på den 21:a. Man blir helt lycklig!
    Vi är 26 och 28 :)
    Och ni?
    Lycka till till er båda också! :)
    Och det blev verkligen ett kanon budget bröllop där alla hade jätte skoj! Ska fixa lite mer bilder på festen! ;)

• Daphne

FruH

Jag tyckte verkligen att den var jätte vacker :)

• FruH

Tack!

Visst känns det overkligt att det hela är över! Man vill liksom förlänga känslan på nåt vis. Jag har sagt till min man, ska vi inte gifta oss igen om 10 år eller nåt??? Hahahaaa

• Joleen

Åh, vilken fantastisk frisyr du hade! Såå vacker, ångrar nästan att jag inte behöll mitt långa hår, nu har jag kort page så det går ju inte!

Grattis!

• Anton

Väldigt fina bilder och en fin "hemsida" vill önska er all lycka till i ert nya gemensamma liv att de ska fungera för er i framtiden!

Svar på tråden Nu finns det bilder från Daphnes bröllop :D