Stockholmsbrudar 2008
Här kommer en till Stockholms bo som sk gifta sig 2008..
Kul med stockholms tråd.
Här kommer en till Stockholms bo som sk gifta sig 2008..
Kul med stockholms tråd.
Vi gifter oss i mah och jag har bokat tre kyrkor, festlokal och prata med tärna och bestman så det rullar på, håller på att leta fotograf...
Storkyrkan, Engelbrekskyrkan och Hedvig Eleonora kyrka
Vilken tycker ni är finast?
Det låter härligt.. men min släkt skulle bli galen, så starkt av er.. tycker jag
Sibbis: Får man fråga varför ni väljer enköping? (nyfikna jag)
Undrar bara hur ni väljer frisör??
Jag har fått problem med det, min vanliga frisör ska ha semester då jag ska gifta mig och måste nu gå till någon jag inte känner.. känns lite konstigt..
Godisråttan : Det är inte dumt det inte..
Längtar.. : Du får gärna mejla mig, 31maj2008@bredband.net
hej alla!
Jag har fått ett problem, har tänkt att gifta mig den 31 maj men så ringde kyrkan förra veckan och berättar att då är det Stockholm Maraton , vi har tänkt Engelbrekts kyrkan och sedan lokal på andra sidan vallhallavägen men vallhallavägen är ju avstängd denna dag, tror ni det går att lösa eller ska jag byta datum??
Vi hade tänkt vigsel klockan två så mitt i all rusning, undrar hur lång tid det tar för alla att komma från starten??
Hej! Jag begöver verkligen råd från er....
Jag har fått ett problem, har tänkt att gifta mig den 31 maj men så ringde kyrkan förra veckan och berättar att då är det Stockholm Maraton , vi har tänkt Engelbrekts kyrkan och sedan lokal på andra sidan vallhallavägen men vallhallavägen är ju avstängd denna dag,
Tror ni det går att lösa eller ska jag byta datum??