Stockholmsbrudar 2008
0205: Då är det ingen fara, ville bara varna lite.
Någon som har några tips på solist till ett bra pris.. Håller på att bli galen, de jag hittar är alldeles för dyra.
0205: Då är det ingen fara, ville bara varna lite.
Någon som har några tips på solist till ett bra pris.. Håller på att bli galen, de jag hittar är alldeles för dyra.
Här rullar planeringen på, satt faktist och kolla vad jag vill ha i festprogrammet just nu, och ska bestämma vilka sololåtar i ska ha i kykan.
Hur går det för er andra??
Nu var det länge sen jag var inne och oj vad det händer mycket.. Börjar bli lite stressad nu, bara 8 månader kvar och jag får inte tag på fotografen jag preliminär bokad...
Tror inte listan blivit uppdaterad på ett tag..
Haloj igen! Har varit bortrest och massor av annat, men nu är det verkligen dags att ta tag i en hel del saker.
Börjar få panik över att jag inte får tag i min fotograf som jag preliminär bokat. Så nu måste jag börja titta efter någon annnan, jag som var så glad att det lettande är över. Men men..
Hur går det med fika planerna?
5 april - DetOrdnarSig - Fasta paviljongen/Långholmens folkhögskola
3 maj - Godisråttan - Bromma Kyrka - Ängby Slott
24 maj - 0205 - Therese & Jens, kl. 13, Utomhus Tantolunden
24 maj - Brud-08 - Engelbrekts kyrkan
7 Juni - Monken - Kl. 15, Täby Kyrka - Nygårds Värdshus
Fortsätter fylla på..
Själv håller jag på att leta efter min fotograf, får inte tag i den jag jag tänkt använda.. börjar få panik.
Bröllopsresa var tänkt direkt efter men blir nu skjuten till september.
Ja, tänk om man kunde önska sig ett hus.
Vi kommer att fota oss före eftersom jag inte tror mitt smink kommer vara lika fint efter, bölar för typ ingenting.
Skönt att ha någon så nära som kan fota, då borde man verkligen kunna slappna av.
Ja, det var ett dilemma jag också hade när jag skulle planera det, men vi ska fotas på en plats som betytder mycket för oss så jag tror det kommer bli väldigt speciellt också.
Hoppas bara inte de hittar på och ska börja bygga eller något där när vi ska gifta oss, men det löser sig nog
Det vore jätetkul med en fika.. nästa vecka funkar nog för mig..
Har suttit och tittat på pwfoto.com nu och gud vad jag längtar till mitt bröllop.
Har iallafall fått tag på min fotograf nu oc hon är bokad är så glad och nöjd..
Vad dött det har blivit här.. vad händer med er???
Ja, det har det varit för mig med.. men börjar lugna sig nu.
Vad ska ni har för bordsdekoration???
Ska ni bara lägga dessa på bordet.. eller ska du göra någon "grupp" med blommor??