• 0205

Stockholmsbrudar 2008

snowie
    klart du hinner :) får ligga på lite ang. kyrka/vigselplats och lokal bara, det är det som oftast måste bokas långt i förväg för att man ska få det man vill ha ^^

Har du börjar kika på klänning?

• 0205

ska vi bestämma ett fika datum btw?
    vore kul o träffas.

• 0205

godisråttan

Fotografer brukar säga att det är bättre att ta det efter vigseln eftersom man är avslappnad då o det blir mkt mkt bättre bilder på det sättet..

Så vi ska nog ta efter, möjligtvis att en annan (vi ska ha flera fotografer) tar innan också..

• 0205

godisråtta

Jätte gärna, ska redan beställa med en annan tjej som jag pratar med på en tråd om bröllop på Familjeliv, men the more the merrier, givetvis ^^

Har mailat företaget o frågat om hållbarheten så man vet hur långt i förväg man ska beställa..

Jag vill ha de guldiga, vilka är du sugen på?

• 0205

Fick svar från företaget nu, det är minst ett halvårs hållbarhet på drageerna, den andra tjejen på Familjeliv ska gifta sig i juli, när var det du skulle gifta dig nu igen? *glömsk*

jag ska gifta mig i slutet av maj.

• 0205

välkommen barbamamma!

På FL heter jag 02 05 (med mellanslag mellan)

vad heter du på FL?

• 0205

barbamamman

Men vad kul! :D

Grattis till bröllopet!

Hur långt har du kommit med övrig planering? klänning etc?

• 0205

barabamamman

Min klänning är också redan införskaffad ^^

Inbjudningarna tänkte vi ge till en vän till min sambo o be han fixa dem, han jobbar med artdirecting eller nåt sånt..

VI vill ha enkla stilrena inbjudningar.

Annars kan du ju gå in på vistaprint.se där har de en del fina färdiga mallar som man bara skriver text på, kollat där?

• 0205

fialiamia

välkommen!

godisråttan

men då passar det bra för dig med att beställa efter nyår?

Tjejer, vad sägs om en fika nästa vecka?

Vart bor alla btw?

Själv bor jag i Jakobsberg.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008