• Azacia

Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*

21 Juli gifte vi oss i Visby Domkyrka och blev "husband and wife" efter 18 manaders planerande och jag maste saga att det var UNDERBART!!!! Mycket battre an forvantat...
    Vara Svengelska gaster uppskattade allt vi gjort och festen blev jattelyckad.

Orkar inte skriva en berattelse men eftersom jag alltid uppskattade gifta par som visade upp sina bilder sa tankte jag gora det samma:

Har ar nagra daliga bilder tagna med min kamera
    www.facebook.com/album.php&l=c997e&id=578642512

och har ar nagra av fotografens bilder
    www.ulrikafinnberg.com/brollop/galleri/heidi%20o%20James/index.htm

Nu ska jag njuta av min manad med min man har i England innan jag flyger hem till Sverige igen.

Kram pa er alla, och tack for alla svar och synpunkter jag fatt harifran, och ni som har det underbara framfor er: NJUT!!!

• Svar på tråden Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*
  • Azacia

och som vanligt sa maste ni kopiera och klistra in den sista lanken.....

• WildAngel

Grattis!! Ni var varkligen jättefina. Gillar din klänning skarpt. Själv gifter jag mig på lördag. Snart dax....

• Gerda

Grattis, vad vackra ni är! Din klänning är jätte fin!

• brud 070901

jätte fint allting och ni var super snygga!!! Tyckte speciellt om dina blommor!

grattis

• Tajci78

Grattis va vacker klänning du hade

• Azacia

Tack alla ni!

Vi sitter har och vantar pa resten av fotografens bilder som sakert ar superfina...

WildAngel: Lycka till pa lordag!

• canyll

Vilken fin kyrka och vilken underbar klänning! Känner igen dig från certificate of... tråden. Lycka till med fortsättningen!

• Vidalila

Ohh vilken vacker slöja! precis en sån jag är på jakt efter!!!

• Azacia

Tack alla!

canyll
    ja just det, visst var det du som bodde i Spanien med din engelsman? Lycka till med ert brollop om ni inte redan gift er!!

Vidalila
    Va kul! har du kikat pa www.weddingveil.com/ ? Det var inte dar jag fick min, men de har liknande slojor dar...
    Jag har antligen bestamt mig att behalla min *tyvarr* Klanningen blev sa smutsig sa den slanger jag, en kina kopia som inte kostade mer an 1000kr, sa vill ha nagonting kvar som minne.... annars hade jag kanske salt den till dig!

Svar på tråden Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*