• Azacia

Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*

21 Juli gifte vi oss i Visby Domkyrka och blev "husband and wife" efter 18 manaders planerande och jag maste saga att det var UNDERBART!!!! Mycket battre an forvantat...
    Vara Svengelska gaster uppskattade allt vi gjort och festen blev jattelyckad.

Orkar inte skriva en berattelse men eftersom jag alltid uppskattade gifta par som visade upp sina bilder sa tankte jag gora det samma:

Har ar nagra daliga bilder tagna med min kamera
    www.facebook.com/album.php&l=c997e&id=578642512

och har ar nagra av fotografens bilder
    www.ulrikafinnberg.com/brollop/galleri/heidi%20o%20James/index.htm

Nu ska jag njuta av min manad med min man har i England innan jag flyger hem till Sverige igen.

Kram pa er alla, och tack for alla svar och synpunkter jag fatt harifran, och ni som har det underbara framfor er: NJUT!!!

• Svar på tråden Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*
  • Junibröllop08

Tack för tipsen!!!
    Verkligen en urtjusig ring

• Azacia

Bella77

Det grona graset heter "siergras panicun fountain" tror dom kallade det for sjogras pa svenska, men jag kan ha dromt det hela.....

• Bella77

tack ! Jätetfint med sjögräs!

• gota

Azacia!

En liten fråga (om du nu fortfarande kollar av bröllopstorget nu när du är fru!): Hur löste ni det med pelarna i mittgången av kyrkan?

• mooogn

Jättevackra bilder Grattis!

• Azacia

gota

Hmm, vad menar du med det? *kliar på huvudet*

mooogn Tack!!

• Fru Cinderella

wow var en riktigt läcker klänning du hade.. helt i min smak

Strot grattis till er båda!

• gota

Jo, vad jag menade var att tidigare brudar som har gift sig i domkyrkan har påpekat att det står pelare i vägen. Undrade bara om ni hade haft problem med det - men tydligen inte då du inte hade uppmärksammat det!

• Azacia

Aah, du kanske menar där talarstolen var? Alltså på vänster sida när man går in?
    Vi var så pass få att alla kunde sitta runt altaret, på bänkarna till vänster, och vaktmästaren sätter fram stolar som folk sitter på, svårt att förklara, men det ordnade sig iallafall! Ingen satt bakom pelaren!

• gota

Vad bra! Vi ska inte ha några mängder heller så då löser det sig nog för oss också.
    Slank det med några turister? Har hört att det ofta smiter in några japaner eller tyskar! Det vore väl en rolig upplevelse för dem - ett svenskt bröllop!

• Azacia

Fru Cinderella
    Tackar tackar, din klänning var oxå snygg!!!

gota

Ja du, turister, vi hade turister som kom på fredagen när vi gjorde en repetition som frågade när bröllopet var och kom tillbaka på lördagen för att fota oss!!
    Vet inte var de var från, men de pratade engelska iaf!

• tyzzla

halloj vilka jätte fint brudpar hoppasni var nöjda med eran dag och att du var nöjd med din make up Kram Cilla i Visby ( (makeup tjejen)

Svar på tråden Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*