Azacia - gifte sig 21 Juli 2007 *bilder*
Grattis till bröllopet!
En liten fråga; jag ska också gifta mig i Domkyrkan. Men är lite orolig för att kyrkan ska kännas för stor. Hur upplevde du det?
Grattis till bröllopet!
En liten fråga; jag ska också gifta mig i Domkyrkan. Men är lite orolig för att kyrkan ska kännas för stor. Hur upplevde du det?
Azacia! Tack för ditt snabba svar! Det syntes på era foton att ni hade det mysigt! Försökte förklara hur ni satt (det jag kunde se utifrån korten!) för min m2b men han såg väldigt frågande ut. Så det blir nog jag som får ta itu med sittplatserna!
Azacia!
En liten fråga (om du nu fortfarande kollar av bröllopstorget nu när du är fru!): Hur löste ni det med pelarna i mittgången av kyrkan?
Jo, vad jag menade var att tidigare brudar som har gift sig i domkyrkan har påpekat att det står pelare i vägen. Undrade bara om ni hade haft problem med det - men tydligen inte då du inte hade uppmärksammat det!
Vad bra! Vi ska inte ha några mängder heller så då löser det sig nog för oss också.
Slank det med några turister? Har hört att det ofta smiter in några japaner eller tyskar! Det vore väl en rolig upplevelse för dem - ett svenskt bröllop!