• Yoyo

Vilse i pannkakan

Hej
    Jag är en av dem som försöker snickra ihop en hippa - hur mycket ska man eg hitta på att göra, och det är skitsvårt att bedöma hur mycket ett gång är beredda att betala. Ofta är det ju kompisar från olika skeenden i livet , med olika förutsättningar nu..
    Ni som blivit hippade - vad är ert bästa tips?
    Just nu snurrar det i skallen allt från exklusiva drinkkurser, till orientering,homeparty med sexleksaker,cdinspelning , rally..HJÄLP! Men vad är grejen med kroki???:)

• Svar på tråden Vilse i pannkakan
  • Yoyo

Jo har ju ringt runt till de flesta tjejerna - fasligt svårt att få till ett datum när några kan under sommaren, särskilt när b2b oxå ska ha semester.. o en del idéer har de med, fast det spretar mkt..olika polare, med olika smak typ jobb/barndomsvänner. Det blir bud till allt från värsta buset till att nedast sitta o pysmysa med en drink...lite knepigt att sy ihop alltså. Fast jätebra med penga förslaget, det är väl vad jag tänkt med, fast nu ser vi ut att bara var 6 st säkra deltagare fn, men troligen kan en del frånvarande bidra.

• Yoyo

Fru Nilsson 1/7-06
    Tack för länk tips!

Vet ni, det är konstigt, jag känner bruden väldigt väl, sedan barndomen - men ändå kan jag nu grämas över att jag inte har riktigt kläm på vad hon inte provat på, eller skulle önska för den här dagen. Tänk att man som så ofta ska tänka; att jag inte har planerat detta för läääänge sen!
    Nu tror jag inte hon har alltför höga krav, hon har oxå haft turen att redan ha gjort mycket roligt i sitt liv, o prövat på . Troligen blir hon rätt glad över att få umgås med polare, dricka vin, komma hemifrån från småttingarna - men just därför skulle det varit skoj om även gamla polare hade kunnat ställa upp - känns lite fjuttigt..

• Yoyo

Jo Karis annelie
    jag vet att även om man själv är förhindrad att komma så kan man vara beredd att ge lite pengar till brudens aktiviteter - ngt konstigt med det? Men förstås inget man begär, de får de komma på själva

Svar på tråden Vilse i pannkakan