Inlägg från: Marcus Brud |Visa alla inlägg
  • Marcus Brud

Glitter tråden ......fortsätter

Åhh, råd från gifta! =)
    Hur botar man nervositeten? :) Gifter mig den 25 augusti och är redan så nervös. Jag kommer svimma på bröllopet känns det som.

Råd? =)

• Marcus Brud

Era bilder var otroligt vackra :)

Jag blev mycket inspirerad av din bukett, jag ska till floristen på onsdag och behöver mycket förslag och en sån där bukett skulle jag vilja ha.

• Marcus Brud

Jag har läst i era gamla glittertrådar :) Så nu vet jag alllllt om er :P hehe Ni verkar vara toppentjejer allihopa :)

Jag har inte så mycket av planeringen kvar, men smågrejer som blir dunderstora. Tex vill jag att mina föräldrar ska kunna dricka alkohol senare på kvällen när vi har fest med alkohol, men det går inte för dem bor 4 mil bort. Så jag får väl försöka ordna någon transport av något slag :)

Jag är så rädd att många kommer säga att "hon har minsann ett billigt bröllop", vi kommer ha papperstallrikar som är lite finare, och så ska jag dekorera massvis, vi ska äta middagen i församlingssalen så jag vill komma ifrån där så fort som möjligt, därför papper! Sen ska vi åka iväg till festen som är i min blivande mans föräldrars trädgård, har hyrt tält. Och dit är dem närmaste bjudna, och inte dem vi itne har sett på flera år som vi har känt oss tvingade att bjuda.

Oj oj långt blidde detta :)

• Marcus Brud

Izunia

Vad underbara ni var. Jag förstår inte att det är så känsligt att titta på bilder från bröllop :) Jag vill också bli sådär fin på min dag :)

• Marcus Brud

Julizzz

Jag hoppas verkligen på sol, men också på lite mulet så man inte dör av svett :D hehe Måtte vi få en underbar dag!

• Marcus Brud

Man kan ju alltid hoppas :) Brukar ju bli bra väder i slutet av augusti till september :)

• Marcus Brud

Vilka tårtor! Du har inte lust att göra min? :P Hehe du borde extraknäcka som bagare minsann :) Skönt att vakna upp och känna så, jag hoppas och ber att jag gör det också :)

• Marcus Brud

Yllo

En fråga, såpbubblorna som ni hade, blev det inte kladdigt i ansiktet osv?

• Marcus Brud

Hehe du var ju makalös duktig på tårtor :)

Då kanske man skulle ordna fram såpbubblor, vill inte ha en massa ris överallt när man gjort sig så fin. Är det dyrt?

• Marcus Brud

Ja just det. Alla kanske inte har lust att stå och blåsa heller? :P

Var till fotografen och pratade bilder idag och sedan till floristen. Beställde min bukett, åh shit vad det börjar kännas att det är på riktigt nu :) Hjälp! Det finns ingen återvändo :P Men det känns härligt med all planering också :)

24 dagar kvar!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter