• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Ammo

Hoppas ni hittar hit tjejer!

Vicky, vi hade gärna åkt till Krabi och fler ställen om vi hunnit, men vi valde kho Lanta istället då.

• Ammo

Iza, tar massor med bilder men kan ju inte lägga upp dem alla tyvärr. Får fortfarande inte in bilder på min msn sida, säger att bilderna är tagna med annan programvara och det går inte att fixa? Annars hade jag kunnat lägga ut fler där.
    Men här är 3 nya
    www.familjeliv.se/krypin/ammo/galleri.php

Idag har vi varit i Vaxholm och strosat runt med hela familje, mormor + farmor.
    Lillkillen har blivit lite förkyld igen, suck, vet inte vad basiluskerna kommer ifrån.

• Marcus Brud

Åhh, råd från gifta! =)
    Hur botar man nervositeten? :) Gifter mig den 25 augusti och är redan så nervös. Jag kommer svimma på bröllopet känns det som.

Råd? =)

• Marcus Brud

Era bilder var otroligt vackra :)

Jag blev mycket inspirerad av din bukett, jag ska till floristen på onsdag och behöver mycket förslag och en sån där bukett skulle jag vilja ha.

• Ammo

Marcus brud, välkommen till tråden och tack för komplimangerna !
    Du har en fantastisk dag framför dig!!!
    Vi som skriver här har hängt i hop i över 1,5 år och gifte oss alla förra sommaren. Vi stöttade varann under hela planeringen så jag hoppas fler än jag svarar dig.

Jag var inte nervös förens jag satt i bilen från frisören till kyrkan, oj vad nervös jag var.
    Men jag sa till mig själv -vad egentligen är jag nervös för?
    Njut och tänk på varje ord som sägs, av att få vara vacker och av din man och vänner omkring dig. och ANDAS!

• Izunia

fan jag startade just ny trad hittade denna precis!!

• Julizzz

Hej Marcus Brud!

Vi gifter oss oxå den 25/8.

ta det bara lungt så kommer allt gå bra. Hoppas bara att vädret håller i sig. Trött på regn.

Häls Julia

• Izunia

Julia vill gärna tacka för din kommentar pa den andra traden jag rakade starta. Det var verkligen snällt av dig!

• Izunia

Idag har jag varit i Malmö och fikat och shoppat med Karin! Hon hittade en riktigt vacker klänning som satt som en smäck till ett bröllop hon ska pa i sommar! Jag vill ocksa pa bröllop sa man kan köpa ig nat fint!

Det var roligt att ses igen och jag lovar att försöka komma upp till stockholm snart!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter