• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Marcus Brud

Yllo

Jag har nog barnet i mig fortfarande :P hehe "Rosa ska det va, annars kan det va" :P

Jag har två veckor kvar, men sista dagen jag jobbar slutar jag 21 :( Så det blir att fira dagen efter :)

• Ammo

Hej!
    Det var ett tag sen jag skrev, har varit på landet hela förra veckan och sen blev jag utan dator nu några dagar när vi bytte bredbandsoperatör.
    hade sköna dagar på landet, vår vedeldade bastu är klar så vi badade en del, och så var vi på Parken zoo med syrran och alla barnen.

Idag blev jag gammal fyllde 30 år!
    Fick 10 röda rosor och en videokamera av min älskade man.Åkte till Sigtuna och åt lunch på en mysig hamnkrog. Sen firade familjena mig, fick allt ifrån smycken till presentort mm.
    Kommer skippa stor fest, känns som om jag fått den finaste presenten redan - Lucas (blir 2 mån idag ) ska ha mina närmsta vänner på middag bara.

Ryggen är mycket bättre men långt ifrån bra, ska dit på måndag igen och dra rätt.

Marcus brud, vi hade rosblad istället för ris, men hade också funderat på bubblor, båda blir fina bilder!

I morgon åker vi till min syster i Dalarna 2 dagar. Martin är ledig denna veckan, börjar jobba på måndag , känns jätte-jobbigt, vill så gärna att han ska vara hemma med oss.

Nej nu måste jag hoppa i säng om vi ska åka i morgon.

kram

• Yllo

Grattis i efterskott Jess!

Låter som om du fick en helt underbar dag
    Förstår att du tycker det är trist att M ska börja arbeta igen.. det är ju mysigare att vara hemma båda två med Lucas.

Skönt att höra att din rygg är bättre. Min axel är riktigt bra igen.. trots att dom sa att det skulle ta upp till 6 månader innan den var ok.. visserligen har jag lite ont ibland.. men inte så farligt

Tänk att Lucas redan är 2 månader! Vart tar tiden vägen Tiden bara rinner iväg fortare än vad jag vill/eller ens önskar. Börjar känna mig gammal nu *fniss* Dock så längtar jag som en tok till december och vår underbara resa. Har faktiskt föreslagit för B att vi skulle försöka få en liten "Made in Thailand" Vi får väl se om det blir så

• Victory

Grattis i efterskott Ammo! Inte är du gammal (jag fyller ju också 30 nästa år! ). Jag hade nog trott att jag skulle ha barn innan 30 men det går inte alltid som man tänkt sig, tyvärr. Jag tänker i alla fall ha en stor fest, om det nu inte mot förmodan dyker upp en graviditet/förlossning där i krokarna!

Jag har börjat om att jobba men det går ganska bra. Bara typiskt att värmen kom nu då!

• Marcus Brud

Grattis på 30 års dagen i efterskott! :)

Hej och hå vad det närmar sig med stormsteg. Håller på och gör påsar med lite smått och gott i som ska stå på tallrikarna. Men det tar ju sin lilla tid :)

Så provade jag och spraya mig på salong, jovisst första och andra dagen var bra men sen blev det bara skit. Så funderar på att ha min bleka färg istället :) hehe

• Victory

Jag provade också solspray på salong några veckor innan men jag är så blek vanligtvis så det såg bara onaturligt ut. besämde mig för att vara mig själv! Jag vill ju inte se tillbaka på korten och inte känna igen mig själv.

• Marcus Brud

Ja precis, och det kanske skulle se lite dumt ut om maken är alldeles blek och jag brun :)

• Yllo

Jess hade väl också prövat solspray och tyckte det var helt ok om jag inte minns helt fel... *rynkar pannan och försöker minnas*

Själv är jag nog lite sugen att testa.. Tänkte att det kanske vore bra och solspraya sig lite nu när solen kommit.. Kanske jag skulle slippa alla soleksem då? *undrar*

• Marcus Brud

Skit skit skit..

Vi skulle förbereda all mat i församlingssalen dagen innan, skulle få lokalen kl 12. Nu har jag fått mail om att vi inte kan få lokalen pga av begravning. Dem hade lovat mig kl 12!

Det är 2 veckor kvar och jag vill byta kyrka! Tror ni det går?

Paniiiiiiiiiik!

• Izunia

Grattis Jessie!!
    30 är ingen alder! ;) Min kära man blir 40 nästa ar.. :) Vi ska ha stor fest da med dnat trevligt tema.

Nu har jag varit ledig idag och även imorgon. Behöver ta igen mig efter helgens festande (hart!) och söndagens konsert - Rolling stones! Skitbra!! :D

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter