• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • rosarosen1

Kanon, nu fattar jag!Din mamma ska oxå ha en eloge!!
    Tack för hjälpen, det är fantasiskt att ni tjejer finns här och kommer med så många tips och ideér! Tack igen.

• Izunia

inga problem! Allt för ett lyckat och vackert bröllop! ;)

• Victory

JS09: Tack! Vad glad jag blir!

• Yllo

Vet ni vad tjejer! I onsdags gjorde jag min första bröllopstårta Glömde ju ta med mig kameran, men bruden har lovat maila över bilder till mig i morgon (lördag) så att jag kan lägga upp på min hemsida
    Så på söndag kan ni gå in och kolla om ni vill *ler glatt*
    groups.msn.com/yllo/shoebox.msnw

• Victory

Åh, vad spännande Ylva!

• rosarosen1

Izunia
    Jag har provat, det kommer att bli jättebra. Tack för hjälpen.

• Ammo

Tackar tackar
    Nej, gammal är jag väl inte, men nu är jag närmare 40 än 20....

Har varit i dalarna hos min älsta syrra med familj. Var deras sommarstuga som ligger vid en liten sjö, supermysigt. Hade dock lite otur med vädret, fick en hel del åskskurar.

Jo, jag gjorde ju också en solsprayning ett tag innan bröllopet. Jag blev ju brun som en chokladkaka och vågade knappt visa mig ute de 2 första dagarna. Dag 3-4 var det som bäst. Men jag ville inte göra en innan bröllopet för resultaten kan bli så olika och i de flesta fallen blir man väldigt flammig.
    Vi solade några gånger solarium istället för att vara på den säkra sidan, samt att då fick vi samma färg också.

Känns nästan som höst idag trots värmen, det regnar och en av grannens träd har börjat tappa löven, usch, jag vill ha sommar året runt.

Var på 2 mån kontroll hos en läkare med Lucas idag, han är 60,5 lång och väger snart 6,5 kg. Man skulle kunna tro att jag har grädde i tuttarn, haha, han börjar bli en riktig liten bulle!
    Han ligger över kurvan både i längd och vikt. Men han kollade även allt annat och det var skönt att höra att allt såg bra ut.

• Izunia

ja jessie.. du är ju nästan 50! :D

Skönt att allt var bra med Lucas! Det blir nog en stor kille. Kan tänka mig hockeyspelare.. Man far tänka noga innan man skriver in ungarna pa sporter.. de ska ju kunna bli elitidrottare och försörja sina föräldrar i framtiden! hahaha :D :D

• Izunia

JS Vad kul att det blev bra!!! :)

• Marcus Brud

Ja begravningen var dagen innan, då vi skulle förbereda all mat, men vi får börja hemma. Hade tänkt att slippa sånt för det är smidigare att vara på ett och samma ställe :)

Men tjii fick vi, kl 15 får vi tillgång till salen nu istället. Fick panik först, men det har lagt sig lite nu. Får göra det bästa av situationen :)

Yllo

Det ska bli mycket spännande att se ditt konstverk imorgon :)

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter