Tackar tackar
Nej, gammal är jag väl inte, men nu är jag närmare 40 än 20....
Har varit i dalarna hos min älsta syrra med familj. Var deras sommarstuga som ligger vid en liten sjö, supermysigt. Hade dock lite otur med vädret, fick en hel del åskskurar.
Jo, jag gjorde ju också en solsprayning ett tag innan bröllopet. Jag blev ju brun som en chokladkaka och vågade knappt visa mig ute de 2 första dagarna. Dag 3-4 var det som bäst. Men jag ville inte göra en innan bröllopet för resultaten kan bli så olika och i de flesta fallen blir man väldigt flammig.
Vi solade några gånger solarium istället för att vara på den säkra sidan, samt att då fick vi samma färg också.
Känns nästan som höst idag trots värmen, det regnar och en av grannens träd har börjat tappa löven, usch, jag vill ha sommar året runt.
Var på 2 mån kontroll hos en läkare med Lucas idag, han är 60,5 lång och väger snart 6,5 kg. Man skulle kunna tro att jag har grädde i tuttarn, haha, han börjar bli en riktig liten bulle!
Han ligger över kurvan både i längd och vikt. Men han kollade även allt annat och det var skönt att höra att allt såg bra ut.