• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Yllo

Marcus Brud: Vilken vacker klänning! Du kommer säkert att bli som en dröm i den

Jess: Va kul att Lucas växer så det knakar! Stora killen är han ju När har ni tänkt er dopet?

Kollade precis mailen och bilderna har ännu inte kommit *snyft* Längtar ju efter att få visa er den fina tårtan. Men bilderna kommer nog så fort dom vaknat upp så här dagen efter bröllopet

• Marcus Brud

Yllo

Det var en seg brutta som inte skickar bilderna :P

• Ammo

Iza, idag har vi bröllopsdag båda två!!!Fatta att det gått ett helt år!
    Vad har ni hittat på?
    Eftersom vi har lillkillen så kunde ju inte slå på stort direkt. Men vi åkte i alla fall och åt brunch på en restaurang idag. Det var 3 gången denna veckan som vi åt ute...
    Nästa år kan vi ju ha barnvakt.

Vi kommer ha dop i slutet av oktober, kyrkan är så populär så det är svårt att få tider. Samt att vi vill ju ha samma präst som vigde oss och han tillhör ju en annan kyrka så vi fick även anpassa oss när han kunde.
    Problemet är att vi har ingen lokal efteråt än,församlingslokalen var bokad, måste fixa en inom kort.

Jättefin klänning Macus brud!

• Izunia

Ett år sedan!!! Vart tog tiden vägen!???

Ja vi firar inte alls... jag är i oslo och andi är i österrike.. vi ska fira den 15:e istället.. :)

Har dock inte köpt nåt än. Tänkte specialbeställa ett guldsmycke.. vill hitta ca 5st 0,4ct svarta diamanter på Kaplans men hittar inga..

Själv önskar jag ´mig antingen en likadan alliansring som jag har att sätta på andra sidan förlovningsringen, eller en skitsnygg swarovski klocka som jag sett...

• BlueTopaz

Hej Tjejer!

Grattis på bröllopsdagen Jess & Iza!!

Vi tänkte fira vår bröllopsdag nästa helg med en middag för alla som hjälpte oss på vår bröllopsdag.

Igår var jag tärna och toastmadame på bästa vännens bröllop. Vilken pärs!!! Men det var ju kul också förståss!
    Här är bilderna: www.familjeliv.se/hem/bluetopaz/galleri.php

Börjar jobba igen imorgon... =( Men måste börja redan nu, det är ett par hektiska veckor framöver..
    Kramiz!

• Victory

Åh, vad fin du var karin! Och bruden ocskå förstås!

Grattis på bröllopsdagarna, Jess och Iza!

• Marcus Brud

BlueTopaz

Vilken fin blå klänning du hade :) Och bruden hade en sååå fin klänning. Nu vill jag ju byta :) hihi

Vad fick ni i morgongåva? Och vad gav ni till era män? :)

• Marcus Brud

Izunia

Är ni aldrig hemma tillsammans? :)

• Yllo

Grattis på era bröllopsdagar Jess och Iza!!
    Karin, du var verkligen vacker på bröllopet, älskade färgen på din klänning. Bruden var också kanonfin. Tänkte dock på att du liknar lite på Tori Spelling (eller hur det nu 17 stavas) med din frisyr Hon har väl samma frisyr som du nu.. och samma blonda hår

Jag fick inget av min man i morgongåva. Han skulle få saxofonlektioner av mig, men har ännu inte bryt sig om att ringa och boka in lektionerna.

Nu har hon skickat en bild, men det är ingen bra bild av tårtan.. det är ett kort när dom skär upp tårtan. Lägger ut den i alla fall så kan ni kika

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter