• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Yllo

Yes!! Äntligen har jag fått det att fungera!! Fick t.o.m. tillbaka mitt gamla nick efter mycket letande

Har haft en skön semester och kände inte speciellt för att gå tillbaka till jobbet i morse.

Har också kontaktat en klinik för att ev genomgå en "Sluta röka behandling". Tyvärr har dom den inte längre här i stockholm utan jag kommer i så fall att bli tvungen att fara till Polen för att genomgå behandlingen. B och jag ska diskutera det i kväll... vill helst inte fara ensam utan ser gärna att han kommer med mig.

• Ammo

Ja visst var det otydligt att man kunde få tillbaka sitt gamla namn sen när man gjorde uppgraderingen?!

Jag var rökare på heltid fram till för 2 år sen, då la jag av pang bom på dagen, enda sättet. Det handlar om att ha 100% vilja bara. Både min mamma och pappa gjorde lika dant.
    Jag hade dock kvar feströkningen och lyckades hålla mig till bara fest. Men nu har jag inte rökt sen 7 okt. Tyvärr kan jag känna suget när mina kompisar tar en cigg men sen luktar de vidrigt efteråt och det håller mig från att ta en.

Har inte stuckit näsan utanför dörren idag, det har ju spöregnat hela tiden och dessutom åskat en hel del. Så jag och lilleman har haft gosdag

• Yllo

Jag har försökt det där med att lägga av pang bom... även med plåster, tuggumi o.s.v. men jag trillar alltid dit igen. Viljan är det inget fel med.. Jag vill verkligen sluta röka, men klarar helt enkelt inte av det... mycket för att jag klassas som "Storrökare" och enligt alla undersökningar jag har deltagit i så behöver jag någon typ av hjälp för att sluta. Har t.o.m. gått en Sluta röka kurs som inte gav något alls.

• Izunia

halllo!!!!!! Jag kan inte byta signatur!!

• Izunia

yes!!!! Äntligen!

Nu ska jag bara förstå hur hela det här fungerar....

• Izunia

yes!!!! Äntligen!

Nu ska jag bara förstå hur hela det här fungerar....

• Yllo

Ja, det var lite klurigt att komma på hur man skulle byta tillbaka till sin gamla signatur.. Själv övervägde jag att använda mig av den nya, behövde ju bara sätta dit en 1-a efter mitt gamla nick

• Yllo

Iza... Vad är det för väder i Polen (Warsawa) i slutet av september? *nyfiken*

• Ammo

Iza, är det du som skrivit i min gästbok "hej babe"?
    Har du kollat hur du jobbar när jag kommer ner? Vore i alla fall kul om vi hann ta en fika! Vi kommer redan onsdag kväll tror jag och åker hem sönd kväll.
    Nu ska jag och Lucas åka och fixa nya pass. Ska ju till Rom sen.

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter