• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Ammo

Just nu är det magen som känns jobbigast . Brösten har än så länge inte börjat hänga men risken finns ju efter matvraket har sugit klart
    Men det känns ju i alla fall skönt att höra att det tar lång tid innan kroppen är återställd. Måste väl ändå erkänna att jag är nog bland de "smalaste" på öppna förskolan och då är jag ändå en av dem som fått barn senast.
    Har anmält oss till babysim till den 18 okt och hur jag ska våga visa mig i badkläder är doch en obesvarad fråga!!!???!!!

Jag testade mina jeans i förrgår och jag får faktiskt på mig alla utom ett par. Men det ser för jäkligt ut för de sitter så tajt att magen väller över ordentligt, haha, så jag får hålla mig till ett par som var för stora förut och de minsta mamma jeansen.

I morgon ska jag till jobbet och äta lunch med chefen mfl samt hämta en ny jacka. Sen ska jag packa inför vår Malmöresa, känns som man behöver ha 1000 saker med sig till lilleman fast man bara ska vara borta några dagar...

Sitter och väntar på att Martin ska komma hem, han har varit på derbyt AIK-DIF, blev 1-1 så nu är det spännande i guldstriden...

• Ammo

Karin, du kan maila på min jobbmail. Jag har autosvar på som du kommer märka men jag kollar den varje dag ändå. Tycker den är så mycket lättare att använda än hotmailen så mina kompisar använder den ändå.

• Blue Topaz

Jag lider med dig, vet precis hur det känns! Men det blir snart bättre, promise!
    Skickade bilder till dig, släng när du tittat klart!!

• Izunia

Ylva vad fräck hon var mot dig!!! :o Jag vet inte om det gäller alla, men generellt på många ställen är servicen usel.. men inte alla! Jag råkade ut för en sån kvinna i Prag senast..

På tal om Prag ska jag nog åka dit i början på oktober 3 dar då andi ska spela där samtidigt. Minisemester för mig! :)

Jess det ska bli så kul att träffas igen!! Jag ser fram emot det!
    Jag förstår att det kan kännas jobbigt med kroppen. Jag kommer nog aldrig att acceptera nån förändring... :( Jag börjar redan nu få rynknoja!! Känner mig ung men är rädd för att se gammal ut!! :o

• Blue Topaz

Försökte ringa dig Jess, kanske kan vi ta en fika i centrum? Jag måste börja röra lite på mig och vi har ju inte setts sen före förlossningen! *skäms*

• Yllo

Njaaaa... jag har väl gått upp några kg under sommaren igen.. Fast jag väger forfarande under 70 kg men sådär speciellt smal tycker jag inte att jag blivit...

Snart utan cig en hel vecka!! *duktig Ylva* B är så stolt över mig!! Hoppas verkligen att han besvisar det ordentligt nästa vecka på tisdag Påminde honom faktiskt igår om att jag fyller år nästa vecka

• Ammo

Synd, har varit på jobbet idag och hälsat på och ätit lunch samt fått en ny fin jacka. Hade varit trevligt med en fika. Och nu åker jag ju till skåne i morgon så denna vecka är körd. Sen börjar du jobba va?
    Du var jättefin på bilderna!

Skönt med minisemester. Jag ser denna tripp som en sån men ser mest fram emot Rom-resam förstås.

Vad duktig du är Ylva!Känns det konstigt att vara utan?

Var har Victory tagit vägen, det var länge sedan, ho ho vart är du?!

• Izunia

jess vi ses på torsdag! Ring mig när du är på benen!

Ylva kan du inte sätta ut lite bilder på dig så vi får se hur du ser ut numer? Stor klapp på ryggen! Du är så duktig som inte rökt! Verkligen!!

ja var är vicky nånstans?
    Funderar om jag ska lägga ut nån bild i mitt galleri.. det är ju tomt...

• Yllo

Njaaa... visst känns det lite konstigt att inte röka, men samtidigt så känns det rätt så skönt... men jag saknar nog ciggen ibland.

Jag har inga bilder att lägga ut på mig... avskyr att vara med på bild så därför finns det inga nytagna av mig Får väl se om jag kan ordna några....

Ja, jag undrar också vart Vicky tagit vägen...

• Victory

Hej hallå! Här är jag ju!

Förlåt att jag varit osynlig, jag vet inte vart jag varit egentligen. Bara tagit lite Internet-paus tror jag, och dessutom inte haft så mycket tid över. Jag har fokuserat på jobbet ett tag eftersom vi har ny chef. *jobba, jobba och vara duktig*

Men snart blir jag väldigt synlig, jag ska nämligen till Stockholm! Har inte bokat resan än men det lutar starkt mot helgen den 13-14 oktober. Jag ska besöka en kompis som flyttat dit men tänkte självklart att det vore kul att även träffa mina BT-vänner! Hoppas bara att ni kan då (och vill förstås...)

Jag har inte hunnit läsa ikapp i tråden men lovar att göra det! Jag hör av mig igen när jag bokat resan!

KRAM!!!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter