Just nu är det magen som känns jobbigast . Brösten har än så länge inte börjat hänga men risken finns ju efter matvraket har sugit klart
Men det känns ju i alla fall skönt att höra att det tar lång tid innan kroppen är återställd. Måste väl ändå erkänna att jag är nog bland de "smalaste" på öppna förskolan och då är jag ändå en av dem som fått barn senast.
Har anmält oss till babysim till den 18 okt och hur jag ska våga visa mig i badkläder är doch en obesvarad fråga!!!???!!!
Jag testade mina jeans i förrgår och jag får faktiskt på mig alla utom ett par. Men det ser för jäkligt ut för de sitter så tajt att magen väller över ordentligt, haha, så jag får hålla mig till ett par som var för stora förut och de minsta mamma jeansen.
I morgon ska jag till jobbet och äta lunch med chefen mfl samt hämta en ny jacka. Sen ska jag packa inför vår Malmöresa, känns som man behöver ha 1000 saker med sig till lilleman fast man bara ska vara borta några dagar...
Sitter och väntar på att Martin ska komma hem, han har varit på derbyt AIK-DIF, blev 1-1 så nu är det spännande i guldstriden...