• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Yllo

Man måste vara frisk för att få adoptera och det är inte jag.
    Jag har reumatism, synskadad, hörselskadad, lider av höstdepressioner samt att jag nu har något knas i centrala nervsystemet som dom inte får ordning på.

• Blue Topaz

Ursäkta att jag frågar Ylva, men är det sjukdom eller skada som göra att du har problem med synen?

Jo, klart du kan komma upp Iza! =) Du kan ju bo här.

Idag ska jag prova att köra bil, måste köra ett varv runt kvarteret och kolla hur det känns först dock..
    Är så sanslöst uttråkad nu!! Skulel gärna jobba istället, men innan bandaget är borta ska man nog inte göra det. Men åker ner till Linköping imorgon och tar bort det så jag börjar jobba på måndag iaf.
    Ska bli spännande att se hur de ser ut =)

• Yllo

Obotlig ögonsjukdom som långsamt gör mig blind. För varje dag som går ser jag sämre och sämre...

Tycker synd om dig Karin som har så ont i bobbisarna. Fast det är ju självförvållat också Hoppas du blir riktigt nöjd när dom tar bort bandagen i helgen. Var bara försiktig nu så att det inte blir något knas i op-såren.

• Victory

Ylva: Vad tråkigt att du drabbats av så många sjukdomar! Hoppas att du får behålla synen så länge som möjligt!

karin: Jag förstår att det måste vara spännande att snart få se resultatet!

• Ammo

Vad kul att alla är inne här och skriver så aktivt igen
    ibland är det helt dött ju...

Idag har jag gått på Skånemässan hela dagen. (ungefär som hem & villa mässan i Sthlm fast mindre) handlade inte så mycket bara lite småsaker-

Martin har gått ut med grabbarna och tagit en öl, jag och Lucas stannade hemma och myste istället.
    I morgon ska jag göra stan här i Malmö om vädret tillåter. Idag har det blåst som sjutton och regnat så det passade att gå inne på mässan. Är det dåligt i morgon så vete tusan vad jag ska hitta på. I morgon kväll ska vi hem till en kompis på middag.

Åldersnoja, jo den kommer och går. Tycker också jag blivit mer rynkig sista 2 åren. Och nu när jag fyllt 30 så är jag ju faktiskt närmare 40 ärn 20
    Det känns som om jag blev vuxen på ett år, vi köpte hus, gifte oss och fick barn....har 2 kombibilar och sparar kuponger, haha, snacka om vuxenpoäng
    Fast jag känner mig som typ 25.

• Yllo

Hahahah!! Vem samlar inte vuxenpoäng Kupongerna är ju riktigt roliga att avända.. och ICA-kortet har man alltid till hands när man är och handlar

I går var B och grannarna iväg och kolla på ett nytt staket. Själv hade jag en visning så jag kunde inte följa med. Tydligen var det där staketet inte tillräckligt bra för att godkännas av alla.. så vi får leta vidare efter ett bra och billigt staket. B nämnde något om att dom skulle kontakta Gundebostängsel och se vad det kostar att köpa direkt från leverantören...

• Victory

Ammo: Jag tror barn bidrar mycket till vuxenkänslan för vi har också gift oss och köpt hus men inte känner jag mig vuxen för det. Det fattas ett barn!!!

• Ammo

Victory, jo du kanske har rätt. Att få barn innebär på något sätt att man inte är barn själv längre utan faktiskt måste beté sig som en vuxen med ansvar nu....
    Hur har det gått för er med utredningen, hade ni inte gjort en sån?

• Yllo

Jag vet inte om jag håller med er där Vicky och Jess. Ett barn gör nog inte att man känner sig mer vuxen. Jag känner mig vuxen, trots att jag inte har några barn.

Vet även om flera som har barn och ändå beter sig som 3-åringar själv....

• Ammo

Jag är förståss fortfarande barn på ett sätt . Men jag känner mig mer vuxen sen jag fick barn och fick ett helt annat ansvar än jag hade tidigare.

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter