• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Blue Topaz

Ska vi ses kl 12.00 hemma hos mig då den 14/10? Funkar det för dig med Vicky?
    Du ska till Järfälla kyrka sen då Jess?
    Kul!

Är hemma från jobbet idag för att det ena bröstet har svullnat upp igen. Inget att oroa sig för så länge det inte blir värre. Det ser dock ännu värre ut nu på vänster sida =(
    Men sååå trist att sitta hemma och ta det lugnt!!

Ska dock förbereda lite för Leo idag =) Och för jättekalaset på lördag.

Ha du aldrig varit magsjuk Iza!?? Är det sant! ag har nog varit det 30-40ggr minst i livet. Minst en gång per år..

• Izunia

nä jag är ALDRIG magsjuk.. ganska konstigt med tanka på att alla mina vänner får en släng om året... :?

Idag har jag och min killkompis varit på stan och fikat och shoppat för att avsluta kvällen med bowling! Superkul är det. Det har blivit lite av en hobby för oss nu.. vi verkar hamna där ganska ofta... hahaha! nördar.. spelade även på spelautomaterna och vann 350 kr!

Oh Lucas ska ju döpas snart..! Har ni ordnat det med gästlistan?

Karin hur är det med boobsen?

• Annim

Hej tjejer! Hör egentligen inte hemma här, då jag är endast i planeringsstadiet. Vi ska gifta oss Augusti 2008.
    Lockades hit av huvudrubriken "Glittertråden", då jag är en som gillar bling,bling och är typiskt tjejjig med rosa och rysch, pysch.... =)

Hur som helst! Jag var inne på din sida Ammo; groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

hittade där 2 frisyrer som jag gillade hoppas du inte misstycker att jag kopierade dem. För då har jag något att visa upp för min frisör när vi ska diskutera frisyr. Gillade den med utsläppt hår och sedab en med halvupsatt eller vad man ska kalla det.
    Ville bara tala om det iaf!
    Grattis till er som redan är gifta!
    Ser fram emot vår egna bröllop!

• Victory

Iza: Jag vet faktiskt inte riktigt vad som kommer att hända när vi får träffa läkaren. Vi får väl veta provresultaten och om de har hittat något fel föreslår de förhoppningsvis någon åtgärd. Jag antar (hoppas) att jag får hormoner mot mina oregelbundna cykler, just nu har jag inte haft mens på 51 dagar och jag hade ingen ägglossning. Det känns så trist att inte ens kunna försöka! Jag menar, något är ju uppenbarligen fel i min kropp!

Men varför är alla magsjuka!?

Ja, nu är det bara en vecka tills jag åker ner till Stockholm! Kl. 12 den 14:e passar jättebra för mig! Ni får bestämma plats, hemma hos Karin blir väl bra! Om jag bara hittar dit... Men det löser sig nog. Jag kommer att bo hos min kompis i Åkersberga men jag har ingen aaaaning om var det ligger eller var du bor, Karin eller hur man tar sig däremellan. Men det vet nog min kompis, om jag bara får adressen till Karin. Vi kan ju mejlas victorybrud@yahoo.se

Grattis Leo! Och hoppas att du lyckas undvika infektion, Karin!

• Izunia

Har du alltid så oregelbunden cykel Vicky?! Ja då är det inte konstigt att det kan bli svårt att pricka in.. Jag tror på allvar att om du får rätt på din cykel att allt kommer att fixa sig. Håller verkligen tummarna för det!

Karin läker det??

• Ammo

Annim, Kul att jag kunnat ge dig lite insperation! Du är så klart välkommen här, vi ger dig gärna tips och hjälp med allt du behöver veta!

Aldrig varit magsjuk??!!!Lyllos! Förstår om detta var en hemsk upplevelse då, haha. Hatar att vara det. Men har klarat mig i 2-3 år nu.

Min lillkille har åkt på förkylning igen!

Söndag kl 12 kör vi på! Jag måste åka vid 14.40 för vi ska träffas i solna.

• Victory

Yes! Då ses vi på söndag! Ska bli sååå kul att träffa er, det känns lite overkligt. Det känns ju som om vi känner varann men jag kommer nog ändå att vara dönervös!

Iza, nja, det är ju inte varje gång cyklen är så här lång. Men för ett år sedan var den 71 dagar så det händer ibland. I vanliga fall varierar den mellan 28 och 40 dagar ungefär så visst är den oregelbunden = svårt att pricka rätt!

• Victory

Jag menar ju nästa söndag förstås! (för att undvika missförstånd)

• Ammo

Har din kompis bil Victory?
    Jag vet ju vart Åkersberga ligger och det är en bit från oss (drygt 4 mil med bil). Rätt sida av stan men nord ost om Sthlm och vi bor nord väst.
    KOmmunalt är det lite knepigare, det tar 1 1/2 timme då.
    Jag kan säkert möta upp dig på vägen om det krisar,jag bor dock nästan vid Karin men jag är ju den enda med bil av oss. Men jag kan inte lämna av dig när du ska hem för jag ska ju iväg och möta prästen.
    Ska bli jättekul att träffa dig!

• Blue Topaz

Hej!

Men ska vi ses i stan då istället?? Åkersberga ligger en bra bit ut som Jess skriver. Vi kan väl käka lunch på någon mysig och lugn restaurang i stan kl. 11.00 istället så du hinner tillbaka Jess?

Boobsen läker långsamt. Vänster bröst är fortfarande mkt mer svullet och blått. Gör ont till och från också.
    Annasr är jag ju i princip som vanligt, bara att brösten känns konstant. De gör oftast inte ont men är typ obehagliga eller hur man nu ska beskriva det. De säger att man slutar känna så efter 5-6 veckor och det har gått 16dgr.
    Hoppas de sjunker och separerar sig sen bara! =)

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter