• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Yllo

Trist med alla bil-olyckor.. Skulle B bli av med sitt körkort så skulle vi sitta vackert till alltså.. däremot skulle det inte vara någon större fara om han krockade med en av bilarna.. vi har ju ett gäng Däremot tror jag att jag skulle bli väldigt vältalig om han krockade med min bil

Jag biter ihop och kämpar på.. Har mailat till min kontaktperson och frågat om det finns något man kan göra för att må bättre eller hur lång tid det här ska ta... Enligt infon så skulle jag ju bli avgiftad helt och hållet med den där behadlingen och bara må dåligt första dygnet och ha ett visst röksug de första 10-12 dagarna... den tiden har ju gått nu så varför mår jag sämre och sämre?? Det är väl det som oroar mig.. att jag mår sämre och sämre.. Borde jag inte börja känna mig lite bättre nu efter 3 veckor?

• Ammo

Det borde ju vända snart tycker man. Och det måste kännas jobbigt med yrseln, stackare.
    Hur mycket rökte du per dag förut?

• Blue Topaz

Ylva: blir ju lite orolig.. ska du inte gå till doktorn? Kanske har du åkt på ngt virus också?

Jag inboxar min adress och telefon Victoria, så kanske du kan skicka ditt telefonnummer också.
    Hur lyckades han krocka? Han klarade sig oskadd hoppas jag?

Min bil sa till om att den ville till service härom dagen, ringde och bokade tid, men då visade det sig att den inte skulle in förrän om 800mil! Den säger tydligen till tidigt bara för att folk brukar ta tid på sig att boka.. haha! De skulle dessutom ha 4000kr för mellanservice.. och 1900kr för olje och filterbyte... heelt sjukt

KUL att ses!!

• Yllo

Jag rökte ca 1,5 paket om dagen.. ibland mer och ibland mindre. Hade tänkt fråga doktorn när jag var ner till akuten i tisdags, men glömde bort det.. Ska ev dit igen i morgon så jag får väl försöka komma ihåg att fråga då.

Åhhhh vad jag ser fram emot söndagen

Har föresten klippt av mig håret också... ni får se då

• Yllo

Kanske Jess, Karin eller Vicky kan ta en bild och maila till mig så att jag kan lägga upp den på min sida

• Ammo

Spännande att se förändringen Yllo.
    1,5 paket är mycket! Vissa symtom låter ju lite konstiga, mer som nåt annat typ virus, men har du rökt så mycket och länge så förstår jag att din kropp mår dåligt nu.
    På vilket sätt skulle denna behandling kunna avgifta din kropp på några dagar när du rökt så mycket och länge, det har jag svårt att förstå, trodde inte sånna behandlingar fanns.

• Victory

Nä, han skadade sig inte, det var inget allvarligt men lyset blev intryckt så den är liksom olaglig att köra. Han skulle göra en vänstersväng och såg inte bilen som kom utan repade hela hans sida! ooops! Vi väntar på att verkstan ska värdera den och det verkar dröja... Men den är ändå inte värd så mycket så vi håller på att se oss om efter något annat.

Jag har haft lite fullt upp på kvällarna i veckan. Onsdag började jag och min syster en trädgårdskurs och ikväll har vi från jobbet varit på föreläsning med Mia Törnblom om självkänsla. Det var sååå bra! Men imorgon är jag ledig för då bär det av till Stockholm! Men först ska jag till tandläkaren och rotfylla.

• Victory

Jag har inte fått svar än från min kompis om hon kan skjutsa mig. Det känns lite lättare att reda ut allt detta när jag är på plats där nere. Jag kommer ju imorgon. Vi kan ju alltid messa.

• Izunia

ylva jag tycker också du ska gå till doktorn. Man vet aldrig, jag tror att det kan bero på att din kropp vill ha tillbaka nikotinet, men det kan vara nåt virus också som går omkring!

Trist med bilen vicky! Men nu har du stockholm att se fram emot... och en rotfyllning!! Vilket påminner mig..jag måste ringa tandläkaren och boka en tid för att avsluta min lagning..

imorgon ska jag bara flyga munchen sen är jag ledig hela helgen!! :)

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter