• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Izunia

hej.... kan inte skriva så mkt... är sjuk... fick gå hem från jobbet och har spytt hela dan..

återkommer när jag blir bättre. Det bli inget Prag för mig ! =(

• Victory

Åh, Iza! Hoppas att du kryar på dig snart!

Jess: Jo, vi har påbörjat utredning men det är förstås lång väntetid. Vi har lämnat alla prover och väntar nu på att bli kallade till läkarbesök.

• Izunia

Jag mår lite bättre idag men jag är ganska förstörd efter gårdagens kräkande... usch!

vicky, hur går allt det där till med utredning? Kommer det där läkarbesöket bara innebära resultat av era prover? Vad händer sen? Jag hoppas verkligen för er skull att ni inte behöver vänta länge.

Karin har du börjat jobba igen? Hur känns det? Har du fortfarande ont? Kan du se resultatet av operationen än?

Vuxenpoäng..hmm.. Just nu (för första gången någonsin) känner jag att jag samlar poäng.. Köpt stor lägenhet, stor bil och har har en ordentligt paycheck! :) Och hund förstås!!
    Nu är det bara barn kvar och eftersom jag inte är så anonym här på bt är det inget jag vill ta upp här faktiskt. Men det är nåt som bara får hända. Annars förstår jag hur lätt man kan hamna i stressen av att försöka bli gravid.
    Skönt att det gick så fort för er Jess.

Ylva, fick du nåt svar ang egna barn? Man får ju ändå säga att du har barn Ylva. Bosses barn. De är väl med er vädigt ofta?

Nu ska jag kurera mig lite till med att dricka kamomillté.
    Ciao!

• Izunia

Jag mår lite bättre idag men jag är ganska förstörd efter gårdagens kräkande... usch!

vicky, hur går allt det där till med utredning? Kommer det där läkarbesöket bara innebära resultat av era prover? Vad händer sen? Jag hoppas verkligen för er skull att ni inte behöver vänta länge.

Karin har du börjat jobba igen? Hur känns det? Har du fortfarande ont? Kan du se resultatet av operationen än?

Vuxenpoäng..hmm.. Just nu (för första gången någonsin) känner jag att jag samlar poäng.. Köpt stor lägenhet, stor bil och har har en ordentligt paycheck! :) Och hund förstås!!
    Nu är det bara barn kvar och eftersom jag inte är så anonym här på bt är det inget jag vill ta upp här faktiskt. Men det är nåt som bara får hända. Annars förstår jag hur lätt man kan hamna i stressen av att försöka bli gravid.
    Skönt att det gick så fort för er Jess.

Ylva, fick du nåt svar ang egna barn? Man får ju ändå säga att du har barn Ylva. Bosses barn. De är väl med er vädigt ofta?

Nu ska jag kurera mig lite till med att dricka kamomillté.
    Ciao!

• Yllo

Du med Iza?? Jag är hemma idag och har kräkts som en fyllsjuk räv!!

Håller tummarna för er utredning Vicky!

Iza... Ja, jag har fått besked från läkaren ang om vi får försöka eller inte.
    Ja, vi kan försöka MEN jag måste vara extra uppmärksam på allting och gå på extra kontroller redan från dag 1.. Samt att läkaren nog tyckte att vi skulle överväga att strunta i barn helt och hållet.

Visst har vi Bosses barn, men först och främst så är dom här bara varannan helg.. Dottern är nästan aldrig här. Vi har inte sett henne på 3 månader nu. Sonen kommer förmodligen att flytta till oss snart.. men detta p g a att han ska söka till gymnasiet nästa år och den linjen han vill gå i kräver att han bor hos oss.

Åhhhh... jag längtar så till nästa söndag! Ska bli så kul att träffas igen.

hur blev det nu? Ska vi äta lunch hos Karin eller ska vi träffas i stan? Vilken tid?

• Blue Topaz

Är bara inne en kortis.

Vart vill ni ses? Sa vi lördagen eller söndagen?

Imorgon kl. 16.46 fyller Leo 2år! För 30min sen år 2005 började mina värkar.. hua!! Det blir stort kalas på lördag. =)

Jag jobbar sen i måndags och det går jättebra. Gör knappt ont alls nu, bara om någon nuddar eller jag gör väldigt extrema rörelser. Är lite svagare än vanligt i armarna också. Och ärren kliar så jag håller på att smälla av!! ;)
    Jag är dock fortf. precis lika blå-gul-lila och svullen fortfarande. Det kommer ta 6v. innan man börjar se resultatet.
    Är mest rädd att jag ska få en infektion nu..

Hoppas ni mår bättre snart och slutar kräkas!!

• Yllo

Jag mår bra igen!
    Förmodligen var det något som inte var bra med maten jag åt i tisdags... Men igår var jag inte tuff kan jag lova.

Gratta lilla Leo på 2-års dagen!! Hoppas att han får massor med skojiga leksaker... fast inga saker som för höga ljud (typ robbotar som skjuter med maskingevär och dyl).. för då blir mamma och pappa tokiga

Vi sa väl lunch på söndagen om jag inte minns helt fel... Alltså nästa söndag den 14/10.. men inget blev bestämt ang var och klockslag.

• Izunia

ja jag mådde också bra igår förutom att jag var trött... har ingen aning om vad det var... :? Har aldrig varit magsjuk eller haft nån kräksjuka förr...

Dessutom åt jag ingenting i tisdags sen kl 05 på morgonen till 22 på kvällen...

Grattis Leo och Karin! För din starka insats den dagen! :)

Vad mysigt att ni kan träffas nästan alla uppe i sthlm! Wish i was there.. men en annan gång kanske?!

• Ammo

Grattis Leo, hurra hurra hurra!!!

Stackare, magsjuka är nog bland det värsta, fy. Hoppas ni mår bättre nu.

För mig skulle det vara bra om vi kunde ses typ runt 12 snåret nästa sönd. Jag måste vara i kyrkan kl 15 och träffa prästen inför Lucas dop, det var den enda tiden han kunde, innan vi åker till Rom.
    Skulle vi ses os dig Karin eller vart blev det?

• Yllo

Efter 12 passar mig perfekt! Passar det er andra också? Var ska vi träffas då?

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter