• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • rosarosen1

Ammo:

Jag har varit inne och kollat, igen, på dina bilder. Ni är jättefina! Jag gillar klänningen, blommorna är super! Ringen tyckte jag oxå om och jag har en fråga. Det ser ut som om vi har samma slags förlovningsring, ganska exakt. Är din vigselring i vitt guld? Jag vill nämligen oxå ha det, men vet inte om man kan kombinera så? Det ser ju jättebra ut på dig, jag tror i alla fall att vigselringen är i vitt guld? Jag har varit inne på att helt byta och göra en ny ring och strunta i förlovningsringen för att jag tycker att inget passar med den, vill nämligen helst ha vitt guld.

• Izunia

ha det super i milano karin! Ta det lungt med drickan och njut av att få festa några dagar!

Jag ska kolla mitt schema så att jag är hemma Jess! Vi borde ju kunna klämma in en fika eller nåt.

Nu är jag i Göteborg (igen!) och ska hoppa in i duschen och sppringa ut på stan. Har hittat ett Dyrberg/Kern smycke som jag absolut måste ha! :)

• Yllo

Oj, det var en del att läsa igenom den här gången

Vicky.. Lycka till med utredningen. Håller tummarn så att dom blir blå för er skull!

Iza.. skynda dig iväg på en härlig resa.. varför inte Island som Jess föreslog?? Skulle var kul att fara dit någongång.

Hoppas du blir nöjd med dina bobbisar Karin

Just nu är jag på Åland och har semester. Har bokat en tid på biblioteket för att kunna kika in här + att göra en beställning till Partylite också...

Har ingen aning om när någon av utredningarna blir av, men jag hoppas att dom blir snart
    På måndag ska jag och göra en ny magnetröntgen i alla fall.

Nä, nu ska jag nog logga ut och göra stan lite. Väntar på att klockan ska bli 16 så att jag får hämta ut min lilla pärla från verkstan.. den är på årskontroll B är iväg med en kompis till en bilskrot så jag har ingen aning om när han dyker upp igen *hihihi*

Ha det bra tjejer så hörs vi i nästa vecka!

Jo, Vicky! Va kul att du kommer ner till huvudstan! Ska bli sååå kul att träffas äntligen.. Hoppas att Iza kan komma upp samtidigt

KRAM!

• Ammo

JS09,
    tack, tack för de fina orden
    Jo då min vigselring är i vitguld och förlovningen i vanligt röttguld.
    Känner säkert minst 5 st som har så. Idag tycker jag att man kan blanda.
    Men jag var sån att jag tidigare bara hade rött guld och nu använder jag mest vittguld eller silver och då passar det ju utmärkt att ha en av varje så ser det bättre ut.
    jag har ju dock väldigt många diamanter i min ring så det är mest på baksidan man ser att den är i vitguld.
    Tänk bara på att vitt guld blir väldigt grå-dassigt fort, därför tog jag mycket diamanter så det syns inte på min ring.
    Min man harm sin i vitt och hans är helt grå men snygg på sitt sätt ändå.
    Bara dy tänker på det när du beställer den.

• rosarosen1

Ammo:

Tack för ditt svar. En vän till mig har en grymt snygg förlovningsring i platina m en massa stenar. Den är tung och väldigt snygg. Vet inte vilket som "åldras" snyggast, platina eller vitt guld. Men det är prisskillnad oxå vet jag. Jag får se hur jag gör, är i valet o kvalet! Det är inte ens säkert jag kan ha en ring till, har korta fingrar. Gillar breda ringar, kanske byta förlovningsringen mot ngt nytt. Oj, vilket dilemma..vi får se. Tack igen för hjälpen.

• Ammo

Varsågod
    Vet faktiskt inte hur bra Platina håller färgen, men jag har för mig att den håller bra?!
    Jag har långa fingrar så mina är båda 5 mm breda (=1 cm).
    Är lite ledsen bara, har knappt använt dem sista halvåret bara
    Fick ju barn i juni och har fortfarande svullna fingrar. Nu får jag på mig dem i alla fall men det är knappt jag får av mig dem, så jag har bara på mig dem när jag ska "vara fin".

• rosarosen1

ja det är klart! Hoppas att svullnaden går ner snart så du kan använda dem alltid igen. jag skulle oxå vilja ha så breda som du har, det är dösnyggt. Men men, det passar inte på mina små knubbiga fingrar. Min sambo kan inte ha sin förlovningsring just nu, han krossade armbågen och fick opereras och allt möjligt så nu är hela armen i paket. Shit vilken vecka det blev, nu får jag hjälpa honom med allt. Stackare..

• Sara Valentin

Izunia
    Hyr du fortfarande ut stolsöverdrag? Vi kommer bli ca 80 stycken på vårt bröllop.
    Om du har lust får du gärna skicka bilder på stolsöverdragen till min mail:
    sara.cervall@hotmail.com

MVH Sara

• Ammo

Hej!
    Fattade inget alls av uppgraderingen till det nya??!
    Om det är fler än mig som inte hajar så BYT signatur när ni kör ett nytt medlemskap. SEN kan man uppgradera så man får tillbaka sin gamla signatur dvs i mitt fall Ammo.
    Hoppas ni dyker upp snart!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter