Glitter tråden ......fortsätter
fan jag startade just ny trad hittade denna precis!!
fan jag startade just ny trad hittade denna precis!!
marcus brud, välkommen.
Om du hehöver rad är det bara att fraga. Alla här har fantastiskt mkt tips att ge!
Vara bilder kan du se pa www.andijoseph.com/wedding.html
Julia vill gärna tacka för din kommentar pa den andra traden jag rakade starta. Det var verkligen snällt av dig!
Idag har jag varit i Malmö och fikat och shoppat med Karin! Hon hittade en riktigt vacker klänning som satt som en smäck till ett bröllop hon ska pa i sommar! Jag vill ocksa pa bröllop sa man kan köpa ig nat fint!
Det var roligt att ses igen och jag lovar att försöka komma upp till stockholm snart!
vi hade ocksa såpbubblorna som jag köpr pa ebay och det blev INGA fläckar inget kladd. Och vackra bilder förstas!
Ylva är verkligen ett ess pa tartor! :)
det är billigare pa ebay. Men köp fran england och inte usa sa blir frakten billigare!
sök pa wedding bubbles.
search.ebay.com/search/search.dll&_trksid=m37&satitle=wedding+bubbles&category0=
Grattis Jessie!!
30 är ingen alder! ;) Min kära man blir 40 nästa ar.. :) Vi ska ha stor fest da med dnat trevligt tema.
Nu har jag varit ledig idag och även imorgon. Behöver ta igen mig efter helgens festande (hart!) och söndagens konsert - Rolling stones! Skitbra!! :D
JS09 tackar! Jag sydde mina överdrag själv!
Marcus brud jag tror inte heller ni bör byta kyrka. För kort tid och för mkt förberedelser.. sen maste man ju informera alla gäster.. nä skippa!