• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Ammo

a02270,
    Jag samlade på mig en massa olika länkar med frisyrer, men det var i min förra dator som jag inte har kvar tyvärr. Så jag vet inte var jag hittade bilden men det var någon typ frisörsida eller nåt, sorry..
    Så hade jag haft håret om jag hade haft utsläppt.

• a02270

För bilden är på en av mina kompisar..:D

• Yllo

a02270: Då kan du hälsa din kompis att hon var otroligt vacker på sin bröllopsdag Funderade själv på att ha håret så där, men ville ju ha håret helt uppsatt i o med att jag skulle ha slöja också...

• a02270

Ja visst är det en tjusig uppsättning..:D

• Ammo

Haha, vad roligt att det var din kompis!
    Ja, hälsa henne att hon var mycket vacker!

• Marcus Brud

Jag hittade den frisyren som jag tänkt ha i amelias skönhetsnummer, men såklart så har jag tappat bort den sidan, men ska ta och leta :)

Var på stan och köpte såpbubblor, det blev brudparet, nästa leverans skulle hon få nästa vecka och så länge kan jag inte vänta :)

• Yllo

Marcus brud: Själv hade jag duvorna Knöt ett satinband runt varje flaska med våra namn och bröllopsdatumet på.. blev jättefint, men vilket pillerjobb det var att få rosetterna fina och texten utåt på varje band
    groups.msn.com/yllo/smttochgott.msnw&PhotoID=42

• Marcus Brud

Mycket fint :)

Fick en möhippa på jobbet i torsdags :) Trodde att jag inte skulle få någon, men mina såkallade vänner har inte gjort något utan det var jobbarkompisarna minsann :) Lite konstigt känns det att dem inte har gjort något. Men men jag blir gift ändå :)

En vecka kvar idag, oj oj :) Om en vecka såhär dags så ska jag vara hos Make up store.

Det är verkligen på riktigt :)

• Yllo

Vad spännande med bara en vecka kvar Marcus brud! Fast nu är det sista 5 dagarna som ogift för dig

själv är jag rejält trött idag. Kom hem från Västerås i går och har inte fått sova speciellt mycket under den här helgen. Visserligen har vi lagt oss i tid... men jag har inte kunnat sova

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter