• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Izunia

jag håller verkligen tummarna för er båda två!!

Vicky, är det inte tidigt för utredning för er? Självklart tycker jag det är bra så ni blir lite klokare av vad som händer, men för det flesta kan det ta upp till 2 år utan att det händer nåt.. jag tror ni lider av stress båda två. Hoppas allt är ok!

Ja´g är nu tillbaka i göteborg. Vi är båda lediga 7-10 sep och hade tänkt att resa bort nånstans.. men nästan alla flyg är fullbokade och jag vet inte vart vi kan tänkas åka... förslag någon??

• Ammo

Håller också tummarna för er båda med bebbe. Kanske är skönt att påbörja utredning redan nu OM något är fel så känns det onödigt att försöka i ett år till utan resultat för att man inte vet om det.
    Men jag tror inte heller det är något fel utan det är säkert ett "stress-spärr" som är svår att släppa taget om.

Nu när du sa det Yllo, Karin du kommer ju få dollytuttar om du lägger in plantat, skulle du inte förminska och lyfta som Ylva sa?
    Ska ni inte ha fler barn? I så fall varför väntar du inte tills efter det?

Här har det inte hänta något speciellt sista dagarna. Martin är iväg på svensexa idag och kommer inte hem förens i morgon Men en kompis kommer snart ut med sin lilla valp och gör mig sällskap (hennes kille är också med på den).

Iza, åk till Island!!!
    Det är det colaste landet jag varit i.
    Gaisrar, hästar, varma källor, vattenfall och massa mer!

• rosarosen1

Tjejer!!

Vilken fantastiskt trevlig tråd. Ha en riktigt skön helg!

• Victory

Tack detsamma, JS09!

Iza: Vi har försökt i 15 månader. Efter 1 år klassas man som ofrivilligt barnlös och har rätt till utredning. Visst kan stress vara en orsak, eller har varit i alla fall. Men vi orkar inte vänta längre. OM det är något fel är det ju bättre att få veta det än att försök förgäves i ett år till. Så det känns bra att utredningen dragit igång. Men självklart hoppas jag ju att vi lyckas få till det på egen hand.

• BlueTopaz

Haha, näedå jag blir ingen dolly! Jag har bara en lite större C- kupa nu (hade D/E tidigare) så jag ska bara lägga in 200ml för att få samma strl igen.

Iza, kommer ni inte upp hit då?? Du skulle ju återkomma om det.

Victory: Hoppas de hittar vad som är felet och kan fixa det! Eller det bästa vore ju såklart om det bara funkade ändå! Jag känner till flera par som har fått jobba på det ett bra tag och det har inte varit något fel på dem. och när de väl fått ett barn så är det inga som helst problem igen sen.

Jag vet inte om vi kommer att skaffa fler barn. vi är båda väldigt osäkra. Vi har sagt att vi ska ta ställning till det igen nästa sommar. Men blir det fler så kommer det nog ta ett par år.
    Vi har det så bra som det är nu! =)

Ylva: när tror du att du får komma på utredning?

Jess: Hur mår familjen? Var ett bra tag sen nu!

• Izunia

vicky du har rätt. Bättre fa lite svar. Ju tidigare desstu bättre.

Karin vi försöker hitta datum da vi är lediga samtidigt. 7-10 september är ett alternativ. Hur ser ert schema ut da?

• Ammo

Iza, jag kanske kommer till skåne/Malmö(?) snart!!!
    Martin ska jobba på skånemässan, det är sista helgen i sept och vi ska se om jag kan följa med då, då kan jag passa på att säga hej till dig och mina andra vänner nere i Malmö medan han jobbar.
    Men det beror på om jag kan följa med och bo på hotellet mm.
    Är nog nere 27-30 sept i så fall. Vet du hur du jobbar då?

Vi måste också ses någon dag vi i sthlm.
    Det vore skoj om vi kunde ses allihop, har ju inte sett dig ylva sen du rasade i vikt.

Victory, det vore så roligt att få träffa dig också någon gång!!!

• Victory

Jag har en kompis som just flyttat till Stockholm efter några år utomlands så jag planerar faktiskt en tripp till huvudstaden så snart som möjligt. Men jag måste låta henne komma tillrätta i sitt nya hem först förstås! Men någon helg i höst kommer jag ner! Vore skitkul att ses då!

• Ammo

Åh, vad roligt!
    Hör av dig i tid så fort du vet så vi kan planera in att vi ses allihop!

• BlueTopaz

Kul Iza, det går jättebra att ni kommer upp då! =)

Kul att du kommer ner också Victoria!!!

Jag åker till Milano med jobbet tors- sön, bara så att ni vet =)

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter