• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Izunia

oj oj jag ska till jobbet nu men jag har glömt att kolla upp.. jag smsar dig jess! Ylva jag vet faktiskt inte vädret.. kolla upp pa nätet! :)

• Victory

Hej hej! Vill bara kika in och säga att jag finns kvar och är mig lik på det nya BT!

• Sara Cervall

Izunia:
    De var jätte fina. Hur mycket kostar de att hyra?

MVh Sara

• Yllo

Iza.. jag tänkte väl mest i allmänhet hur vädret är i Polen i slutet av september.. är det ungefär som här?

• Izunia

yllo det är väl generellt lite varmare kanske.

• Izunia

oj det blev kort...

Sara jag mailar dig!

jag skriver lite mer ikväll.. har mkt att berätta...

• Izunia

Ska vi försöka fa lite liv i traden igen? :)

Jag har haft fullt upp sista tiden..
    Min bästa vänninas mamma gick bort i onsdags.. det känns fruktansvärt. Har känt henne sen jag var 13. Jag fick ga hem fran jobbet igar da jag var ledsen och kände att jag inte klarade av att vara fokuserad. Fick reda pa igar att det var självmord. Min vännina som bor i usa fick ta första bästa flyg till sverige och jag mötte upp henne pa flygplatsen igar.

En annan trakig sak (men inte alls lika allvarlig)... Vara soffor kom i dag och fick inte plats i hissen eller i trappan... :(

Snart kommer min vännina hit sa vi far se hur vi ska spendera helgen.

Karin tyvärr kommer vi ju inte upp till stockholm denna helg eller nästa. Vi far se om vi hittar ett datum i framtiden.

• Ammo

Åh vad tråkigt att höra om din kompis mamma, beklagar verkligen

Jag är inne på tråden varje dag men det är ju knappt någon som skriver så därför så blir det inte inte alltid att man har något att skriva, men jag finns här. Mitt liv är ju inte så extremt händelserikt just nu, går ju hemma med Lucas.

Nu väger han 7350 gr och är 64,5 cm lång. En riktigt liten bulle, eller liten ska jag väl inte kalla honom direkt. Man skulle kunna tro att vi göder honom med bakpulver, haha
    Har varit dålig på att ta kort på sista tiden men just nu har jag fölagt min kamera så jag kan inte ens tanka över de bilder jag tagit sista tiden, hoppas jag hittar den snart....

Igår var jag på möhippa igen. Den var superlyckad utom att det regnade hela dagen. Körde höghöjdscirkelbana uppe i träden, spelade in musikvideo samt en låt, relax, middag och ut på kvällen. Jag var inte med ut på kvällen eftersom Lucas var med. Den blev jättelycked i alla fall.

Iza, väntar fortfarande på besked ang min resa till Malmö. Det är någon på Martins jobb som anlitat en resebyrå som bokat hotellet mm. Vad jag förstår så är det enkelrum bokat och hotellet är tydligen fullbokat så det ligger på bevakning om att få ändra till ett dubbelrum om det blir ledigt.
    Blir sur om jag inte kan följa med, vore så kul att få komma iväg på en utflykt och träffa lite vänner och se något annat än dessa 4 väggar hemma.
    Men vi låter den 27:e vara prelbokad så hör jag av mig så fort jag vet mer.

• Izunia

ja det vore sa kul om du hade kommit ner! Är ju hur nyfiken som helst pa att se Lucas.. och DIG!! :)

I kväll ska vi pa big bowl och bowla lite! Det har blivit var nya hobby! hahaha.. Det är faktiskt ganska kul!

En annan trakig sak.. en familjemedlem som var gravid fick reda pa sitt ultraljud att barnet var dött.. :( Hon fick vänta ca 1 vecka pa aborten.. det maste ju bara vara helt fruktansvärt. Man ska ju inte behöva vänta pa det.

• Yllo

Usch vad trist Iza... både med din kompis mamma och kompisens bebis

Själv har jag precis kommit hem från Åland. B har varit jätteduktig i helgen. Han har lagt in matta i datarummet och t.o.m. flyttat ut databordet och kopplat ihop datorerna.. sedan har han slipat och spacklat ytterligare en gång under dotterns fönster och även målat (han har precis målat andra lagret) så nu är det bara för färgen att torka tills i morgon bitti

Håller på att bli galen!! Har försökt jättelänge nu att boka flyg och hotell i Polen, men det går bara inte! Enligt flygbolagets hemsida skall man kunna betala med Maestro-kort (vilket B har) MEN hemsidan tar inte emot det utan man ska ange korttyp och där är bara kreditkorten angivna! Hotellets hemsida bara hängde sig när jag skulle försöka boka det.. och där stod också något om att man ska ange kreditkortsnummer *konfunderad* Men hur gör man när man vill betala kontant på plats då?? Jag har ju inget kreditkort så det blir onekligen lite svårt att betala då *suck*
    Nåja, jag får väl ringa och fråga dom i morgon.

Jag är också in här alla dagar (nåja nästan alla dagar) men skriver inte så ofta i o med att ingen annan skriver... Ska skärpa mig med det Lovar!

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan och kika på Cold case som börjar om ca 10 min... samt passa på att njuta av mina sista cigaretter Ni kan inte ana vad jag ser fram emot den här behandlingen

En annan kul sak som hände idag... Precis när pappa skulle köra mig till båten kom han tassandes med en liten bunt som han gav till mig. Pengar att betala värmen eller vad jag kände för sa han. Om pengarna inte skulle räcka till fick jag lägga till resten själv.. Ok, sa jag.. och det som blir över får du tillbaks.. Nejdå, han skulle inte ha tillbaka något alls. Min bror hade fått låna pengar, men inte betala tillbaks.. Jag hade lånat en större summa pengar av pappa och betalat tillbaks. Så nu fick jag 50.000 kr av honom som gåva Är han inte helt underbar min pappa????!!!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter