• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Då fortsätter vi Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter
  • Marcus Brud

Yllo

En fråga, såpbubblorna som ni hade, blev det inte kladdigt i ansiktet osv?

• Yllo

Marcus Brud: Tackar! *rodnar av glädje* Det är riktigt kul att göra tårtor, även om jag än så länge bara är en glad amatör

Jag hade köpt sådana där bröllopsbubblor och det blev inget kladd alls av dem. I vanlig ordning så testade min mans brorson det där med fläckar och jag kan lova att det inte blev några som helst fläckar på några kläder

• Izunia

vi hade ocksa såpbubblorna som jag köpr pa ebay och det blev INGA fläckar inget kladd. Och vackra bilder förstas!

Ylva är verkligen ett ess pa tartor! :)

• Yllo

Jag gjorde en ny tårta till helgen.. men den blev inte så bra i o med att jag hade "hjälp" av fyra små killar som petade, pillade, hade huvudena ivägen och promt ville smaka på sockerpastan *pust*

• Marcus Brud

Hehe du var ju makalös duktig på tårtor :)

Då kanske man skulle ordna fram såpbubblor, vill inte ha en massa ris överallt när man gjort sig så fin. Är det dyrt?

• Izunia

det är billigare pa ebay. Men köp fran england och inte usa sa blir frakten billigare!

• Marcus Brud

Ja just det. Alla kanske inte har lust att stå och blåsa heller? :P

Var till fotografen och pratade bilder idag och sedan till floristen. Beställde min bukett, åh shit vad det börjar kännas att det är på riktigt nu :) Hjälp! Det finns ingen återvändo :P Men det känns härligt med all planering också :)

24 dagar kvar!

• Marcus Brud

Vad heter såpbubblor på engelska? :)

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter