• Victory

Glitter tråden ......fortsätter

Hej tjejer! Jag tyckte väl att det hände lite i den gamla tråden, tills jag upptäckte att den var stängd! Så det är först nu som jag hittat hit!

Jag njuter av de sista dagarna av min semester. Eller njuter förresten.... jag har varit på ganska dåligt humör och haft ångest inför att börja jobba igen. Men idag känns det bättre! Och så har vi fått ganska mycket gjort på renoveringen så det känns bra! Väggarna är målade och fondväggen i matsalen är på plats. Det blev superbra! Nu håller vi på att måla spaljén.

Det känns inte så hemskt att börja jobba heller nu när vi har Thailandresan att se fram emot!

Usch, Ammo, vad läskigt med din rygg. Har det blivit bättre nu då?

Välkommen Marcus brud! Jag var lite nervös dagarna innan, men mest över att jag skulle hinna och att allt skulle klaffa. På själva bröllopsdagen var jag inte nervös, jag bara njöt till 100 % av allting! Försök att göra det, att vara närvarande i ögonblicket och insupa varje sinnesintryck. Då hinner du inte vara nervös! Lycka till!

• Victory

marcus brud: Nu låter du precis som min systerdotter, 3 år: "Jag ääääskar josa" (jag älskar rosa)

• Victory

Grattis i efterskott Ammo! Inte är du gammal (jag fyller ju också 30 nästa år! ). Jag hade nog trott att jag skulle ha barn innan 30 men det går inte alltid som man tänkt sig, tyvärr. Jag tänker i alla fall ha en stor fest, om det nu inte mot förmodan dyker upp en graviditet/förlossning där i krokarna!

Jag har börjat om att jobba men det går ganska bra. Bara typiskt att värmen kom nu då!

• Victory

Jag provade också solspray på salong några veckor innan men jag är så blek vanligtvis så det såg bara onaturligt ut. besämde mig för att vara mig själv! Jag vill ju inte se tillbaka på korten och inte känna igen mig själv.

• Victory

Marcus brud: Har ni inte dessutom skickat ut inbjudningskort där det står att det är i den kyrkan? Kan bli svårt att ändra. Men om du verkligen vill kan ni väl kolla upp det. Annars tror jag på att försöka få lokalen så snabbt som möjligt efter minnesstunden. En del av maten kanske går att förbereda hemma, t.ex. hacka, skala eller vad ni nu ska göra.

• Victory

Va?!! Är Andy snart 40?! Det kan man inte tro, han ser så ungdomlig ut!

• Victory

JS09: Tack! Vad glad jag blir!

• Victory

Åh, vad spännande Ylva!

• Victory

Åh, vad fin du var karin! Och bruden ocskå förstås!

Grattis på bröllopsdagarna, Jess och Iza!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter