• Victory

Glitter tråden ......fortsätter

Ylva: Tårtan var ju jättefin! Var den också i form av en bok?

Karin: Jag tänkte också på vad fin du var i håret. Jag visste inte att du hade page nu men du passar jättebra i det!

Marcus brud: Jag hade önskat mig ett silverhalsband med hängsmycke i kristall. Det var inte så dyrt men jag ville inte belasta hans redan ansträngda ekonomi mer än så. Men så på morgonen fick jag två paket: Halsbandet som jag önskat men också diamantörhängen i guld!!! Det hade jag aldrig kunnat gissa och jag blev så himla glad!

Jess: Om ni gillar fisk kan helstekt laxfilé kanske vara ett alternativ. Det blir mycket mat, är lätt att laga och sådär lagom fint/dyrt. En god romsås och pressad potatis till kan bli bra. Och så en smaskig tårta förstås!

• Victory

Härligt att höra att allt är bra med er tjejer! Själv har jag det också bra, renoveringen går framåt och nu håller jag på att städa undan så snart kan vi tom ha gäster här! Det var inte igår! Men köket är fortfarande kvar att måla/tapetsera, men jag tror vi behöver en liten paus först. På jobbet har allt börjat rulla igång efter semestern så där är det också fullt upp!

Nä, nu ska jag återgå till att putsa fönster och städa i uterummet. Jag och min syster var på IKEA i söndags så jag måste installera alla nya saker också!

• Victory

Ylva: Hoppas att ni får ett positivt besked från läkaren så att ni kan få en liten bebbe! Själva har vi påbörjat utredning av varför det inte blir nåt...

• Victory

Tack detsamma, JS09!

Iza: Vi har försökt i 15 månader. Efter 1 år klassas man som ofrivilligt barnlös och har rätt till utredning. Visst kan stress vara en orsak, eller har varit i alla fall. Men vi orkar inte vänta längre. OM det är något fel är det ju bättre att få veta det än att försök förgäves i ett år till. Så det känns bra att utredningen dragit igång. Men självklart hoppas jag ju att vi lyckas få till det på egen hand.

• Victory

Jag har en kompis som just flyttat till Stockholm efter några år utomlands så jag planerar faktiskt en tripp till huvudstaden så snart som möjligt. Men jag måste låta henne komma tillrätta i sitt nya hem först förstås! Men någon helg i höst kommer jag ner! Vore skitkul att ses då!

• Victory

Hej hej! Vill bara kika in och säga att jag finns kvar och är mig lik på det nya BT!

• Victory

Usch, så tråkigt med din vänninas mamma, Iza, och även med missfallet förstås!

Och ett grattis till Ylva för pengarna. Oväntade bidrag är inte så dumt!

Här känns det som om livet går fram i sirap! Allt känns trögt och tråkigt. Kanske beror på att det är måndag, för igår kändes allt bra. Vi är klara med renoveringen av hallen och matrummet, yihaa!!! Äntligen kunde vi bjuda hem lite gäster utan att skämmas.

• Victory

Hej hallå! Här är jag ju!

Förlåt att jag varit osynlig, jag vet inte vart jag varit egentligen. Bara tagit lite Internet-paus tror jag, och dessutom inte haft så mycket tid över. Jag har fokuserat på jobbet ett tag eftersom vi har ny chef. *jobba, jobba och vara duktig*

Men snart blir jag väldigt synlig, jag ska nämligen till Stockholm! Har inte bokat resan än men det lutar starkt mot helgen den 13-14 oktober. Jag ska besöka en kompis som flyttat dit men tänkte självklart att det vore kul att även träffa mina BT-vänner! Hoppas bara att ni kan då (och vill förstås...)

Jag har inte hunnit läsa ikapp i tråden men lovar att göra det! Jag hör av mig igen när jag bokat resan!

KRAM!!!

• Victory

Nu har jag läst ikapp!

Härligt Ylva, att du klarat att hålla dig från cancerpinnarna! Du är väldigt duktig, men så var du nog också väldigt motiverad den här gången!

Grattis till de nya boobisarna, Karin! Hoppas att smärtan lagt sig och att du snart får se de nya fina kullarna!

Iza och Ammo: Hoppas att ni har det bra på dejten idag!

Jag börjar också få lite åldersnoja! Kroppen känns segare och värker ibland, några nya rynkor har också dykt upp. Innan jag får barn vill jag gärna känna mig ung, jag vill inte bli någon gammal mamma. Därför känner jag mig lite stressad. Om jag bara blev gravid skulle jag kunna släppa den där åldersnojan, då får rynkorna komma bäst de vill! Men då nojar man väl över magen och brösten istället!

• Victory

Vad tror ni om att ses på söndag den 14/10? En lunch kanske? Eller ska vi ses hemma hos någon av er? Hoppas att ni har möjlighet! Nu är ju Ammo i Skåne hela helgen så henne får jag väl inget svar ifrån. Om nu inte hon och Iza kikar ut på BT under helgen!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter