• rosarosen1

Glitter tråden ......fortsätter

Izunia:

Fantastiskt fina ni var på er dag!! Hoppas ni hade en underbar dag.

Jag letar stolsöverdrag, var har du hittat dina?

• rosarosen1

Izunia:
    Shit va duktigt och sy dem själv!! Hur många sydde du? Var det svårt? Vad för slags tyg använde du och vilket mått gick du efter? Och hur är de knutna i ryggen? Jag frågar mycket hoppas det är ok, jag tycker dina är dom finaste jag sett, precis i min smak! Och runda bord hade du oxå..underbart.

Victory: Väldigt fina bilder som fotografen har tagit!!

• rosarosen1

Izunia
    Jag är nog trög, eller så har jag druckit lite för mycket vin...men en raksömn på ena långsidan, så du sydde liksom inte ihop lakanet på nåt sätt?

• rosarosen1

Izunia, 120 st, du är värd en eloge..

• rosarosen1

Kanon, nu fattar jag!Din mamma ska oxå ha en eloge!!
    Tack för hjälpen, det är fantasiskt att ni tjejer finns här och kommer med så många tips och ideér! Tack igen.

• rosarosen1

Izunia
    Jag har provat, det kommer att bli jättebra. Tack för hjälpen.

• rosarosen1

Tjejer!!

Vilken fantastiskt trevlig tråd. Ha en riktigt skön helg!

• rosarosen1

Ammo:

Jag har varit inne och kollat, igen, på dina bilder. Ni är jättefina! Jag gillar klänningen, blommorna är super! Ringen tyckte jag oxå om och jag har en fråga. Det ser ut som om vi har samma slags förlovningsring, ganska exakt. Är din vigselring i vitt guld? Jag vill nämligen oxå ha det, men vet inte om man kan kombinera så? Det ser ju jättebra ut på dig, jag tror i alla fall att vigselringen är i vitt guld? Jag har varit inne på att helt byta och göra en ny ring och strunta i förlovningsringen för att jag tycker att inget passar med den, vill nämligen helst ha vitt guld.

• rosarosen1

Ammo:

Tack för ditt svar. En vän till mig har en grymt snygg förlovningsring i platina m en massa stenar. Den är tung och väldigt snygg. Vet inte vilket som "åldras" snyggast, platina eller vitt guld. Men det är prisskillnad oxå vet jag. Jag får se hur jag gör, är i valet o kvalet! Det är inte ens säkert jag kan ha en ring till, har korta fingrar. Gillar breda ringar, kanske byta förlovningsringen mot ngt nytt. Oj, vilket dilemma..vi får se. Tack igen för hjälpen.

• rosarosen1

ja det är klart! Hoppas att svullnaden går ner snart så du kan använda dem alltid igen. jag skulle oxå vilja ha så breda som du har, det är dösnyggt. Men men, det passar inte på mina små knubbiga fingrar. Min sambo kan inte ha sin förlovningsring just nu, han krossade armbågen och fick opereras och allt möjligt så nu är hela armen i paket. Shit vilken vecka det blev, nu får jag hjälpa honom med allt. Stackare..

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter